tirsdag 29. desember 2015

Bærre Lækkert! - StrikkeOppskrifter

Alle Saenko


Nå er Amira og de iallefall kommer frem til Kr.Sand :)
Skal jammen hilse å si at det blåser her i vest ja!
Det heter storm i følge Yr så det høres godt og mer
skal det vist komme.....

Me fòr ut nå i 18 tiden på kvelden, fytti så kaldt!
Durte avgårde til Sandnes og fikk med oss alle grønnsakene og annet dill Ali trenger til maten på nyttår,
resten får me nok på Rema i morgen :)

Har i grunnen bare surret rundt her hjemmet etter at Amira dro, ryddet litt og ryddet det samme en gang til.....satte meg like godt ned å tok en surferunde, ja du kan jo se
noe av det lekre eg fant:


Bildet over



PicnicKnits




Susannes-vV

Norsk Oppskrift



Cello Knits

Gratis



Cello Knits



Nå har eg pakket meg inn både i flanellpysj og morgenkåpe for eg fikk helt frosten i meg da me var ute! Jr hadde selvfølgelig låst døra og me hadde ikkje husnøkler med siden me kjører en annen bil akkurat nå, Jr var nok langt inn
i Gamet for han hørte oss ikkje før det var gått nesten
10 min! Da var eg rasende i tillegg til steinkald! Nå begynner både humøret og varmet å sige tilbake hehe

Tror bare eg swisjer på Tv for en gang skyld
og ser hva som er i den "kassa" :)
Kjennes ut som om eg kommer til å sovne
tidlig i kwell....*Gjesper*




KOS deg og ha en
herlige kwell :)




Lurer på no....er eg FOR Glad??





Juleklem fra Vibbedille :) 

4 kommentarer:

anne sa...

Takk for fristelsene du har linket til...... som om jeg ikke hadde nok som svirrer rundt der oppe. :p

Unknown sa...

Går vel ikke an å være FOR glad, vel 😀 Stå på! Det er alltid en fornøyelse å lese bloggen din. Fortsatt god jul til deg og dine.

gimmeline sa...

NEI, du er ikkje FOR glad, du er vel berre deg sjølv vel?? Kvifor trur du vi er innom her minst ein gang om dagen?? :D god klem frå meg!

Med kjæleik til livet sa...

å kor lekkert det øverste sjalet var -- friste friste ;)