fredag 18. desember 2015

HJELP! Dette blir nok litt av en dag!


Vettu DU ka som skjer i dag!??
Ja, bortsett fra at det er 6 dager til Jul?

JuHuuuuuuu

I dag legger eg ut JubileumsInnlegget og du kan meske deg
i masse FLOTTE Premier! Ja HELE 17 Premier er det totalt og eg skjønner nå at lommeboka mi kan bli ganske så skrapt når alt skal sendes hehe 

Det er MYE lekker garn, oppskrifter, utstyr mm
Ja du må nesten bare følge med utover dagen,
ja for det er IDAG det skjer!

Et så stort innlegg krever system og planlegging for at det ikkje skal bli rot!
Derfor kommer det ikkje før senere, ja for eg har litt bilder eg må ta og noen lister som må kryssjekkes :)
Neimen ikkje bare bare, men alt for deg vettu hehe

Akkurat står Telleren på 1,991,345 Besøk
så i løpet av helga bikker det hele
2.000.000 WOW sier nå bare eg!
Syns ikkje det er dårlig på under 5 år! Jo, det ER dårlig
i forhold til Superbloggerne, men med tanke på at denne bloggen er Reklamefri,
ja så syns eg det faktisk er ganske bra :)



ANYWAY:

Det skal iallefall blir HERLIG å få sofaen min tilbake HAHA
Kan jo ikkje strekke ut beina lengre hehe


Men nå, ja nå må eg svinge meg i dansen og få på meg fillene, Jr slutter 11.45 i dag og det er eg som skal hente han og det blir oss 2 på butikken i dag :) Da blir nok Jr GLAD! NOT! Hehe har er slettes ikkje glad i å handle hehe
Men siden det ikkje er så mye me trenger, ja for me skal jo handle til hele julen på tirsdag, så sendte eg Ali i seng
og Amira sitter med eksamen :) Dette fixer Jr og eg :)

Deretter skal eg ta litt bilder
og SÅÅÅÅ starter eg på innlegget, 
dvs du må bare smøre deg med tålmodighet hihi

Nå stikker eg å vrenger av meg pysjen!




KOS deg masse og ha en
STRÅLANDES dag :)





Juleklem fra ei SPENT Vibbedille :)

9 kommentarer:

Aase sa...

Spennende.....

Aase sa...

Spennende.....

Wenche sa...

Spennende, takk for at bloggen din er reklamefri. Det er så deilig:)

Håndarbeidsfrua sa...

Dette blir spennende. Og takk og lov for at bloggen er fri for reklame og diverse kroppshysteriske tips og råd. Klarer oss helt supert med dine flotte tips og råd på håndarbeidsfronten. Litt om snop i ny og ne. Og noen bilder av dine kjære, ditt nærmiljø og litt småpludring.
Klem fra Liv

Vibbedille sa...

Det er jo ingen som vet hva morgendagen bringer, men OM og når det blir spørsmål om reklame er eg SUPER kritisk! Å ja, eg har fått mange "Tilbud" men å reklamere for Hvilken It programmering etc man trenger bryr eg meg veldig lite om hehe

johanne sa...

Spennende. Mye spennende på bloggen ellers og da. Du som gjør så mye for andre skulle hatt både et blomsterdryss og gavedryss..... Ønsker deg lykke til med prosjektet, dette er det masse jobb med å få til... Ønsker deg en fin dag.

Anne Elise sa...

Åhhh så spennende!! -du kan dette du! :-)

Marion Grønvold sa...

Så spennende, skal følge med 👍gleder meg, ha en fin dag du også.

Mona Pettersen sa...

Følger bloggen din og syns du er så positiv bestandig. Masse lekkert strikker du også, og mange spennende oppskrifter du deler :) God jul til deg og dine :) Klem