torsdag 3. desember 2015

Super Lekre Sokker! - Gratis Oppskrifter

Strickie64

Ja eg har skikkelig SokkeMani! Kan aldri få nok-ALDRI! Trenger både lekre, varme og skjønne, men aller mest TRENGER eg SPRØ og morsomme sokker!

Nesten ingenting kan slå et par skikkelig morsomt bekledde bein! Hvor enn du går, ja tannlegen, frisøren, legen, butikken m.m vil du få kommentarer-GARANTERT! Da er også samtalen med en mest sannsynlig fremmed person i gang, pga av et par sokker! En skikkelig Isbryter kan man si *ler*

Jepp, så er det på tide at DU strikker deg en morsom "Isbryter" eller 2, eg har MANGEN!

Bildet over



Strickie64




Birgit Ka

Her trenger du muligens en 




Birgit Ka




Strickie64



Ikkje sant dette var noen skikkelige herlige fargeklatter?
Til å smette på beina :)
Vet`kje ka du vente på? Det er nesten bare å finne frem noe lekkert garn som du garanter har liggende :) 

* * * * *

I dag tok eg faktisk å "smekka" meg ei Burn og har virkelig koset meg her i kroken med en vanvittig god film!
Kan virkelig anbefale Unfaithful med Richard Gere!

Straks er eg også halvveis på kluten, ja du ser det, blir mye dilling nå når Amira er hjemme-noe som går ut over strikkinga hehe Ikkje at det gjør så mye da :) 

Da eg våknet i dag sto Ali å bakte! Mmmm herlig, varm gjærbakst til frokost! Jammen ikkje å forakte! Det får bli en appertiff til Jr også når han kommer for
laksen går snart i ovnen :) 
Jammen har han Ali svingt seg i dag så her er det ingen som klager! Ovnsbakt laks er neimen ikkje å forakte!

Senere i dag kan det være at eg avslører presenterer Sponsor nr 2 til Jubileumet! Juhuuuu eg har såååå MYE flott eg skal vise deg kan du tro!
10 sponsorer, og enda flere premier enn det!
Dette blir søren meg så BRA altså! :) 

Tro om eg ikkje bare skal ta å tenne lysa her i heimen for kwellen? Jada, det ER tidlig ennå, men fy søren så mørkt det er! Iallefall noe som viser at det er desember hehe
Lurer på hvor snøen bli av?
Har DU sett den??





KOS deg og ha en
Herlig ettermiddag du også :) 






Juleklem fra ei Vibbedille med stemning :) 

2 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Gladsokker ! :-)
Ha ei fin førjulstid.

Anonym sa...

Thank you for posting some of my free Patterns. This makes me very proud. Greetings from Birgit Ka (Strickie64 on ravelry)