onsdag 23. desember 2015

Den spede begynnelsen og det Obligatoriske


Som resten av landet benker me oss foran Tv`en i kwell
og venter på høydepunktet med samme barnslige glede som for 40 år siden HAHA Det blir nesten ikkje jul uten :)




I dag, kl 17 for å være ganske nøyaktig satte eg meg ned med det nye prosjektet i hendene! Skal jammen hilse å si at bare det å legge opp nesten 400 masker TAR TID! Pju! 



Nå for 10 minutter siden var eg ferdig med første runde og eg skal snart gi meg i kast på runde 2 WOW! Det vokser hehe Neida, dette er IKKJE den type kofte som man strikker på
1 uke, men denne skal NYTES, ja hver eneste maske
trenger nesten et "Sukk" <3 

Eg tok feil angående pinnene, eg trodde det var pinne 2
og 2,5, men heldigvis er det pinne 2,5 hele veien -
Godt er det for pinne 2, ja DET er tynt det :)
Ei heller var det et problem med Juleneglene :)

De 3 første bordene går nok veldig bra - det er hovedmønsteret som blir utfordringen! Da gjelder det å ikkje få kryss på øynene! Blir nok frem med magnetplata!
Eller kanskje eg må kopiere ørten ark av hovedmønsteret slik at eg bare kan bruke markeringspenn??
Hmmmm Ikkje dumt :)



Men du?


Eg ville egentlig bare innom å ønske deg en HERLIG kwell! Håper DU koser deg og at alt er BRA! Her har me inntatt roen med Tv2, iallefall eg har hehe Koselig med masse kjekke og flotte Julemusikk, men senere swisjer med til
Hovmesteren på Nrk :)




Stikker nok innom en liten tur
i morgen også,
men enn så lenge: NYT!




Juleklem fra ei Vibbedille i kosemodus <3 

4 kommentarer:

Barwitzki sa...

Ahhh her kommer Nyttårsaften hver år... og alle vil se :-)))
Ønsker deg masse glede med TV og strikketøy... ja og så deilig julestemmning.
Ha en riktig god festen med dine kjære. God jul ønsker Viola

Vibbedille sa...

Kos deg masse du også :)
God Jul til deg og dine :)

Unknown sa...

Ei riktig god julehelg til deg og dine ! KOS dåke masse ! Veret er nitrist, men inne har me mykje lys og varme ! Juleklem !

Vibbedille sa...

Litt av et vær her også Mette!
Det river godt i husveggene og alle pottene ute!
For ikkje å nevnet regnet/haglet,
når det ikkje kom snø er det koselig med storm hehe
Må jo se det postitive i det; "Mykje lys og Mykje varme..."

KOS deg masse og ha en koselig Jul! Klem <3