søndag 6. desember 2015

ULL til de Små - Nydelige StrikkeOppskrifter


Big Red Balloon

Det finnes så mye lekker til de små og de minste,
det er nesten så synd at de vokser så fort, ungene altså!
Men har man strikket i godt garn vil plaggene holde seg
i mange, mange år og det er så flott når våre kjære strikkeplagg kan gå i arv!

Mye og nesten alt som er blitt strikket til Jr opp gjennom er nå sendt videre og NYE og selvfølgelig mye større plagg er kommet på agendaen. Han elsker fortsatt ull og er ikkje noe problem å strikke til, bortsett fra at han nå begynner å få meningen om mangt og mye, OGSÅ garnkvalitet og farger :)
Engasjerte unger ER herlig :)

Er sikker på at du finner noe akkurat i dette innlegget som du bare MÅ strikke, helst i går....
Det gjorde eg....IGJEN!

KOS deg!


Bildet over

Str 3 mnd - 8 år



Big Red Balloon

Str 2 - 8 år


Big red Balloon

6 mnd - 2 år



Lisa Chemery

3 mnd - 8 år



Lisa Chemery

Denne rekker du å strikke til Jul!

0-3 mnd - 4 år 


Selv om ikkje alt gikk i boks i dag er eg likevel
fornøyd med dagens innsats.

Eg måtte gi tapt for Vepsebola som sagt og sov heller
i nesten 3 timer, ahaaa det gjorde godt. Da eg sto opp var planen å klippe opp alt Fleske, men DET gikk rett i dass!
Ali hadde nemligen skåret opp en masse løk på kjøkkenet
og DET var en sterk lukt kan du tro, det "sang" i hodet mitt
og trommene begynte å spille for fulle mugger!

Eg gikk virkelig ned for telling så det smalt! Nå eg er i uka mi ja da er dette en skikkelig trigger for migrene. Inni stua fikk eg luftet godt og det hjalp + at Amira sine magiske hender var til stede så hun knadde ut knutene som oppsto i nakke
og skuldre og etter en liten stund var det allerede på retur! Det er fullstendig MAGISK!

Nå er alt bare helt herlige, men Flesket får vente til i morgen -Ingen problem :)

I morgen har eg bil på DAGTID Juhuuuu, dvs at pakken med AIR garnet går i posten til deg Kristin!
Håper du får mange herlige Strikketimer
og at du koser deg :)


Amira hadde en Idè til et nytt "konsept" her på bloggen:
"Månedens Leser"

Ja nå kan du lure hehe Tror eg allerede har valgt ut en for desember måned og HVEM det evn blir skal
du få vite i romjula vil eg tro :)
Kommer til å sende denne personen en liten Something :)

Har ikkje tatt i strikketøyet i dag, men nå skal eg ta å strikke noen runder og kose meg noen timer før eg
svinger meg i dyna igjen :)




Nyt resten av kwellen
og ha en Riktig God Natt :)






Juleklem fra ei Glad Vibbedille :)

Ingen kommentarer: