torsdag 17. desember 2015

Enkel Struktur blir de lekreste plagg - Nydelige oppskrifter

Melanie Berg

Ja eg VET, eg har vist deg design av Melanie Berg ved flere anledninger, men følger du med inne hos henne? Ja når det dukker opp noe nytt? Nei, eg tenkte meg det hehe
Det blir mye å følge med på og noe går automatisk i den midlertidige "Glemmeboka" - Kjenner til akkurat det :)

Meg eg får med meg ganske mye her i kroken ser du, ikkje at eg har sååå mye eg må ut å farte på så det lar seg gjøre når eg likevel er ute å surfer. Har du tenkt på at den enkleste genser kan virkelig blir rålekker med bare litt struktur på f.eks ermene? Ja det skal neimen ikkje mye til før du får et skikkelig WOW plagg, ja bare ta en kikk på disse utrolig delikat plaggene fra Melanie (hun KAN dette her!)



Bildet over
Opp til str 52"



Melanie Berg

Opp til str 48"



Melanie Berg

Opp til str 52"



Melanie Berg

Opp til str 52"



Melanie Berg

Disse hanskene syns eg bare var helt SUPRE! Tenk at det
i all sin enkelhet kan blir så KULT!? + det er en perfekt måte å bruke en haug med knapper på i et design! Ja for knapper, det digger me, ikkje sant? Fikk forresten kjøpt meg en ganske stor poser med like knapper på Fretex her om dag! Hadde vært perfekt til disse hanskene!
Ååååå den der KØ`en min altså! Blir Gal snart!




Melanie Berg bruker mye nydelig garn i designene sine, ja som f.eks Malabrigo Yarn Merino Worsted , 
Malabrigo Sock Yarn og Quince & Co - Det smarteste DU nå kan gjøre er å la Gubben sitte på Visakortet ditt FØR du klikker deg inn på noen av linkene over!
For det som skjer er at du mest sannsynlig kommer til
å miste alt som heter hemninger og bare flakse vilt omkring
og klikke som en GAL!
Å ja, eg snakker dessverre (NOT) av erfaring........
*Mimrer* ler

Hvis du ennå ikkje har sjekket ut hva Melanie Berg driver med BØR du seriøst ta deg turen innom HER og iallefall SE på alle de rålekre sjalene hun har strikket! Det er til å dåne vannrett av! Bloggen hennes kan du kikke på HER! 

Du må virkelig bare KOSE deg :)


* * * * *


Åååååå en dag HELT uten planer!! Det har jo vært noe alle de 3 siste dagene (Slitsomt!): Mandag var det shopping med Ali, tirsdag med min mor og i går var det legen og en del vindushopping for meg selv så dagen i dag føles helt FANTASTISK ut! Eg er FRI!! hehe Kan gjøre nøyaktig som eg vil! Er jo i grunnen det eg gjør hver dag da, men forskjellen er at eg har INGEN planer bortsett fra å være spontan på kjøkkenet og eg fikk helt sånn ut i fra det blå lyst å lage DelfiaKake!?? Hvor kom DET i fra liksom!??

DelfiaKake er liksom den kaka eg lager når alt annet er
i boks, ja for da samler eg alle ingrediens "restene", putter det i ei brødform og tømmer et hav av sjokolade over! Jammy det kan bli farlig godt det, ja for det avhenger jo av HVA du putter oppi hehe

Kanskje det er i år eg skal lage DelfiKake med struktur
og planlegging? Blir den like god da tro? hmmmm
Må nesten ta meg en kaffikopp til å tenke på det, Hmmmm

"ALI! Vil du ha OreoHjerter eller DelfiaKake i dag?"

Venter fortsatt på svar så eg tenner meg en røyk i mens.....

Fortsettelse følger.....





KOS deg MASSE og ha
en STRÅLENDE herlig dag du også :)






I går kwell og i natt har det faktisk ramlet inn med utrolig mange herlige mail fra mangen av dere, LANGE mail og nå begynner eg virkelig å bli kjent med deg! Dette var så koselig kan du tro og eg setter utrolig stor pris på det :)

Husk at eg sitter stort sett her alene, ja utenom Ali og ungene da, så det er GODT å ha kontakt med mange kjekke mennesker "der ute" i den virtuelle verden :)
Tusen Takk <3 




Juleklem fra ei Vibbedille i oppvåkingsfasen :)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så deilig med en sånn dag.
Dagen her blir som normalt, med det som må gjøres med husarbeid og dyr. Kaffe og strikking først. Ikke alle dager er like gode og da er det greit å bare "bli litt borte i sitt eget ei stund".
Kos deg med en liten kjøkkentjeneste og videre surfing og skravvel på nett. Ikke veldig folksomt her i skogen heller, så nettet er et fint vindu ut i verden. Der surkla det i kaffetrakteren = Kaffe på meg.
Ha en flott dag videre.

Mitt lille roterom sa...

AjAjAjAj...så mye lekkert *,*
Ønsker deg gode dager - nyt dem <3

Klem fra Ann Elisabeth