mandag 7. desember 2015

SPONSOR Nr 5: Rasmilla - Nydelig Garn!


Da er me kommet halvveis i Sponsorlista og dette er virkelig en Go`Bit skal eg love deg!
Rasmilla er en absolutt favoritt hos meg!
Garnet til Sanne er bare så eventyrlig herlig kan du tro :)
Hun har mange forskjellige varianter og nå i denne Premien skal du virkelig få KOSE deg med en absolutt slager, nemligen Yndlingsgarn :) 



Eg holdt jo på å DÅÅÅNE av fargekomboen da!
Det er neste så eg vurderer å legge inn en anonym kommentar når tiden er inne! hehe NOT! Haha

Du ser det, premien er et komplett Hekleprosjekt så du få også en SUPER flott oppskrift med og dette er noe ALLE kan og VIL bruke - Bare vent å se *Traller i vei*

Gleder DU deg? Det gjør eg JuHuuuu

I tastende stund står telleren på 1,948,517 besøk så gi det ca, max 2 uker så er me i gang!


* * * * *


Nå har eg nettopp "Dabbet" i over 2 timer på kjøkkenet så eg står i vinkel, derfor har eg valgt å nå krype godt oppi sofakroken og tar dermed kwell :)

Det ble en STOR porsjon med "Vepsebol"
(Oppskriften kommer i eget innlegg i morgen)
+ en TRIPPEL deig til MER Smørkjeks - Jepp, de fikk som sagt vinger! Eller Jetmotor som Jr sier, men det er jo så herlig og kjekt å bake noe som de virkelig liker :)

Passer fint at den deigen kan ligge i kjøleskapet så eg kjevler de ut i morgen :) Må tenke litt på hva eg skal bake next, ønskene ramler inn etter hvert som de får tenkt seg om her hjemme og HVIS eg klarer ca en sort hver GODE dag,
ja da blir det nok litt kaker til slutt :)

Så til deg som ikkje har startet ennå; Det er OVER 2 uker til Julaften, dvs mangen dager, og helt ærlig?
Det holder egentlig i massevis med 4-5 sorter,
dvs du trenger en 4-5 dager :)

Da eg HVER eneste dag lever i smerter, til tider store smerter orker eg ikkje en HEL dag på kjøkkenet for da ligger eg dønn vadder i flere dager - DET er ikkje godt for noen :)

Men nå skal eg bare sitte her å nyte dagens innsats
og kose meg, lysa er tente og kaffikanna er full!
Jr og en kamerat har nettopp kvalitetstestet kakefatet
og det ble godkjent, 
DET er da iallefall noe ;) 





KOS deg masse
og NYT en herlig kwell :)






Juleklem fra ei meget fornøyd Vibbedille :)

6 kommentarer:

Else sa...

Tusind tak for din altid positive og opmuntrende blok. Jeg nyder at kigge ind og "besøge" dig.

Klem Else

Anne Elise sa...

Herlighet så flott garn!!
D finner jammen på mye spennende.
Akkurat i disse dager er jeg satt litt ut og føler meg trøtt og sliten....finner liksom ikke energien til juleforberedelser....
Satser på at det kommer seg. Skal ha resten av ferien neste uke, så 2 dager på jobb og fri til 4. januar.

Anonym sa...

Så heldig du er som får så mange herlige gaver å gi bort:). Eller heldig? En sånn trivelig og inspirerede blogg fortjener det synes nå jeg:). Og du er nå god da som deler av deg både med garnlager, julegaver og nå dette til noen av alle som leser bloggen din, og jammen meg deler du ikke ut av julegodter og kaker til snille naboer også:). Så herlig at slike mennesker finnes:). God førjulsklem fra nattugla

Solveig sa...

Fristelser fristelser gleder meg masse ... Vepsebol er en nødvendighet her i huset i jule, men ikke kommet så langt at jeg har bakt de enda. Ha en fin kveld i sofaen

Sylvia sa...

Herligheten Vibeke. Sånn som du står på.
Jeg så på snapen din tidligere, og der var du altså i gang med det ene og det andre. Ikke rart du ligger loddrett etterpå!!,
De smørkjeksene dine bakte jeg i fjor! De var knallgode, og det var vel nesten bare meg som spiste dem opp også, hi hi manglet et sånnt fint stempel, da, men det får jeg tak i senere. For til neste år, håper jeg at jeg får bakt igjen.
Her har det vært en meget rar dag, så nå skal det bli godt med en god natts søvn.
Klem og god natt

Heidi/kattemor sa...

Garnet til Rasmilda er bare helt topp! Strikket meg en jakke i det for ca 5 år siden. Den er meget godt brukt og like fin. Jeg er et nuppemenneske, men ikke på yndlingsgarnet. Koslig blogg du har! Ha en fortsatt flott førjul.