mandag 28. desember 2015

Fy Søren! Så Kjipt!


Ja du vet, Ali og eg satt jo her å venta på at Amira sko komme hjem fra jobb, hun var forsinket så me kasta oss
i bilen da hun kom i kvart over 5 tiden. Durte ned på Posten og der fikk me 3 av 8 kolli som var sendt, greit nok,
resten er på vei :)


Men Gleden var ganske kortvarig da Ali begynte å prøve her på stuegulvet, ja mens eg sprang rundt som ei loppe å tente lys uten å lage for mye lyd! Amira hadde nemligen sluknet midt på gulvet i 2 saccosekker! Helt mot normalt haha



Me har kjøpt 2 litt tjukke kosedresser (m/fòr) til Ali og meg + en svart til Jr, Jr sin passet fint, men eg tror amerikanerne er veldig korte?? Ja for både Ali og eg fikk høyvannsbukser
og korte ermer i str XL!! Burde ikkje være mulig!??

Dette vil da si at Jr får 2 extra grå bukser og Amira og eg får hver vår jakke, for den passer bedre til oss enn Ali hihi FADESE!



2 av 4 slike jakker kom også, i dag kom de grå
og de grønne er underveis.

Ali sin jakke i str XL passet supert til Jr så her endte me ut med en jakke til overs......+ de 2 som er på vei.....

Venter også på en jakkekåpe (ned på låra) til meg + ei stor veske som eg skal ha strikketøy i (What else liksom!?) og et par mindre vesker, dette ble da altså ikkje helt hva me håpet på nei....Men det ble da noe på meg hehe
Stakkars Ali, ble ingenting på han.....Kjedelig....

Me vet jo det, at å shoppe på nett fra utlandet
ER risikabelt og me har neppe lært haha
Det er jo såååå GØY! hehe


Anyway, turen ut var ikkje forgjeves, nop, for eg fikk jo store røde kubbelys på Nille til KUN 8 kr stk! Å nei, jula vaskes ikkje ut ennå, men kanskje på fredag?

Har vært en type tradisjon her at Jula vaskes bort mens Nyttårskonserten holder på og når extra nummerene spiller, ja da springer eg som en idiot rundt her hjemme :)

Får satse på det i år, liker å ha jula borte når skolen starter :)
Altså ingen 13.dag jul her!



Nå er eg klar i kroken, kaffien er kokt og lysa er tent!





KOS deg og ha en
Fortreffelig herlig kwell





Juleklem fra ei litt skuffet Vibbedille :)

4 kommentarer:

Liss Aspvik sa...

Kjipt når klær man bestiller på nett ikke passer. Men junior er jo heldig :)
Vær litt OBS på de nillelysene, det er mange som klager på de. De brenner ikke slik de skal.
Fortsatt fin romjul til dere :)

Vibbedille sa...

Ja eg har sett det, men eg kjøpte 40 kubbelys før jul og nå 8 og de 40 første brant helt fint så eg satser på at de 8 siste også "virker" hehe

Mona L sa...

Jeg føler med deg der. Jeg bestilte i vår fra Rosewholesale.com

Ja jeg trodde også det var fra USA men det ble sendt fra Kina. Da skulle jo allerede mine få celler ha fungert, men nei ;-)

Jeg betilte 3 topper, billige og vakre var de. Størrelses guiden stemte med det jeg bestilte også :-)

Ja alt var i xl. Men det som kom var både i ja.... 1 plagg fikk jeg nesten ikke over hodet. ( og jeg er ikke stor i hodet :-))Plagg to fikk jeg ikke over puppa. Plagg 3 fikk jeg akkurat over puppa, men ingen sjans til at noe skulle passe meg.

To topper ble liggende i skapet en topp gikk til en jente som bruker s/m. Hun elsket den toppen, som jeg også likte best ;-)

Min venninne bestilte en sid kjole i xl, den var også alt for liten. Ble prøv på medium peron, men lignet ikke fasong i det hele tatt.

Men til sammen etter at vi på hver vår kant hadde sendt ut litt vel mye sinne og jammer ;-) var vi modeller for hverandre via skype.

Og vi lo begge som vi aldri før har gjort. <8 kommer aldri til å glemme den skype samtalen)

Vi sa også heldigvis så bestilte vi ikke så mye.

Synes egentlig synd på dere for dere gledet dere sikkert like mye som jeg gjorde.

Måtte bare dele med deg ;-) Samtidig vil jeg si tusen tusen takk for en herlig blogg du skriver. Ja jeg leser de fleste innlegg. Ha en fortsatt fin romjul.

Vibbedille sa...

Ja me måtte jo bare le til slutt, ble da noe på oss,
men Ali ente dårligst ut pga side brede skuldre hehe

Tror me får holde oss til "Kjente" butikker fra nå av :)