mandag 21. desember 2015

Herlige Oppskrifter og en Koselig Kwell i vente

Justyna Larkowska

Er det noe eg aldri blir lei så er det å strikke til de små, siden garnmengden er liten kan man virkelig unne seg litt luksusgarn og bare kose seg :)
Det er iallefall slik eg pleier å praktisere det ;)

Innimellom her i dag fant eg et par bedårende oppskrifter, Awwww se på den herlige kjolen!
DEN hadde vært perfekt til ei lita skjønne eg kjenner,
og garn, ja det har eg :) 


Bildet over



Justyna Larkowska





Middagen er både servert og fordøyd-Nydelig kylling m/kreolsk krydder, mekket sammen av Ali :)
Min "jobb" var å stelle i stand ettermiddag og kwellskosen,
det er noe eg digger å ordne til!
Det er gøy å dandere til fater hvor du har
laget stort sett alt *Fornøyd*

Det er så KOSELIG <3 

JA! Eg er har den barnslige Julegleden og magen bobler over av sommerfugler, jepp, eg tror på nissen også,
men eg er tydeligvis blitt voksen for det er en stund siden
sist han stakk innom....Sukk



Men, ingen har perfekte dager.....i går kwell ble eg sittende her i mørket da pærene i denne lampen poffet ut,
kunne strikke i blinde et stykke, men måtte gi tapt
etter hvert....KRISE!

Etter et par kaffikopper i morges kastet Amira og eg oss
i bilen med Rema som et MÅL! Ikkje bare bare å finne riktig dimmepære og det fantes heller ikkje.....trengte 150 watt
og fikk 75, dvs dårligere lys, spotten derimot var perfekt-
helt til den havnet......


.....HER! OMG!
Eg bommet på "hullet"! Er DET mulig!??


Ka skal eg gjør nå lissom?

Nei, det var utelukket å kjøre ned igjen på Rema, eg mener, 15 min i kø for å betale èn lyspære? NEI!

Tror om eg finner hodelykta??

Så ja, du kan jo si at det pr nå er litt StrikkeKrise her
i Vibbedille heimen....Stearinlys?
Joda, stua er full av lys og stemningen er god så me får nok heller sette på en film eller 2 :)

Eneste planene før Julaften nå er å handle i morgen
og svi av 2 Gavekort på blomster :) 
Ååå men eg skal kose meg :) Deretter er det hjem, skalke alle luker og bare NYTE mange Juledager til ende :)
Kun iført  nye Pysjer, ingen nystrøkne skjorter eller slips,
men akkurat slik ME elsker :)

Og Lille Julaften? HA! Da skal eg starte på Sotra Kofta mi!
JuHuuuu, kan tro eg GLEDER meg,
og ja eg skal holde deg informert :)


Ellers må eg TAKK så mye for flere koselig Julekort
i postkassa, koselig mail/Snap og fine mail etter de 2 siste innleggene mine - Setter umåtelig stor pris på det,
for det var med klump i magen de ble publisert!






Men du?
KOS deg masse og ha en herlig
Bitte Lille Julaften :) 





Juleklem fra ei Lykkelig og Takknemlig Vibbedille :)

Ingen kommentarer: