fredag 11. desember 2015

Litt Snadder til Helga kanskje? - Strikkeoppskrifter :)

Amy Miller

Hva er vel bedre en inspirerende oppskrifta til helga?
Utenom fred og fordragelighet så finnes det ikkje mye som er så mye bedre, iallefall ikkje om du lever i en Strikke Boble hehe

Blir aldri lei av å sitte å bla i oppskrifter eller klikke meg gjennom side opp og side ned, det er som balsam for sjela :) Blir så inspirert og får så mange ideèr :) Men du skulle SETT resultatet! Haha Sofaen FLYTER over- IGJEN! Dvs eg er NØDT til å rydde nok en gang! ja det er jo i grunnen fint om me alle 4 får plass i sofakroken når Julehelga ringes inn *ler*

Heldigvis koster det ingenting å kikke og drømme,
hvis ikkje hadde me vært raka fant nå!
Håper du koser deg, NYT litt i det minste:


Bildet over




Lene Holme Samsøe

Kan man i grunnen ha for mange Oversixe Kosegensrer?
I min verden? NEI!
Falt i fistel over denne eg....Åååååå

Norsk Oppskrift



Gudrun Neumann-Mack




OwlCat Designs




OwlCat Designs




OwlCat Designs


* * * * *

HÅPER eg virkelig at denne dagen blir GOD!
Ble en trasig dag i går med migrene, men er overlykkelig over at me tok helgehandelen i går kveld!
Herlig å tenke på at me slipper det i kwell, det vil derfor si at eg "ta meg ut" litt i dag JuHuuuu

Satser på å få ryddet det som var planlagt i går +
å lage ei FANTASTISK herlig kake!
Mmmm gled deg sier eg bare, regner med du må ned på butikken en tur etter at eg har lagt ut oppskrifta hehe Skikkelig SNADDER :) Den inneholder en favoritt hos meg, nemligen Valnøtter :) Så hvis du skal på butikken kan du jo ta med en box av det + brunt sukker (Det "Fuktige" i pose)

Dagen startet ikkje helt som planlagt da.....la meg kl 2 i natt, ble liggende en god stund før eg sovna for ryggen fant ingen stilling....irriterende......våknet halv 6 og sto opp 6.....
MEN, nå her i sofakroken kjennes ting ganske greie ut, regner med at eg slukner noen timer i løpet av dagen og Ali har lovet å shaine kjøkkenet :) Muligens eg snart bare pløyer plass på benken og får den kaka i ovnen, trenger ikkje bruke maskin så dette er en "rolig" kake hehe

Har funnet meg ei GOD skål med riskrem!!!
Mmmmm "Pia`s Riskrem" fra Diplom Is er aller best!
Det er frokosten sin det Ho Ho Ho

I morgen er det trekning av den RØDE Kofferten med "Ukjent" innhold Ho Ho Ho Ønsker du å være med på den trekningen klikk deg inn HER - les innlegget og kommenter :)




Håper Du også har en fin dag og at
du får gjort minst èn Julerelatert
forberedelse i dag :) 







Juleklem fra ei veldig optimistisk Vibbedille :)

3 kommentarer:

Marianne sa...

God morgen Vibeke:)
Det ble en tidlig morgen her og. Formen kjennes bedre enn på lenge. Det frister å prøve en tur på jobb faktisk. Vi får se hvordan dagen utvikler seg.
Fine fristende mønstre som vanlig.

Vibbedille sa...

Så bra at formen er bedre! Da går det rette veien :)
Selv holder eg på å sovne i sokkene hehe
Tror om eg skal starte på noe eller kapitulere på sofaen haha

Gunn Kristin sa...

Håper dagen din blir bedre i dag enn i går. Takk for fine oppskrifter. God helg til deg og dine