søndag 6. desember 2015

Lekkert til Store Flotte jenter - Strikke Oppskrifter

Laura Chau

Det er ikkje å komme unna at er du litt større enn gjennomsnittet, ja da er det faktisk til tider vanskelig
å finne akkurat den genseren DU vil ha,
spesielt om du vil strikke den selv.

Etter første graviditet var eg ganske stor og det var fortvilende å sitte å regne og prøve å få til en oppskrift.
Har ved flere anledninger endt om med en genser som kommer helt feil ut! På dette området er utenlanske designere mye flinkere! Jepp, de kjører opp størrelsene ganske høyt og plutselig passer også plaggene
en tidligere forbigått gruppe :) Dette er så BRA!

Canadiske Laura Chau har utrolig mange flotte design som passer en stor målgruppe, størrelsene går mellom 30 og 60 tomme (inch) og det er virkelig flotte saker hun lager,
bare ta en titt:


Bildet over

Opp til str 55,5"



Laura Chau

Denne var KNALLTØFF!

Opp til str 59,25"



Laura Chau

Opp til str 55"



Laura Chau

Opp til str 56"



Laura Chau

Opp til str 52

De som definitivt kom på mi liste er nr 1, 2 og 3
WOW de var FLOTTE!
Fant DU noe du likte?

Vil du se mer? Jepp, for Laura hun har mye fint hun,
ja faktisk hele 161 design med stort og smått!
Du må nesten ta en tur innom HER så er eg sikker på at du finner deg noe! Kos Deg <3 

* * * * *

Søndag og 2 lys skal tennes allerede! WOW tiden flyr så eg tror jammen det er på tide å få gang på den bakinga!
Må bare ha meg en kopp kaffi til først og det beste er jo om han Ali står opp før eg vekker han med Kenwood`en hehe Kan jo begynne med Fruktflesk først kanskje? Ja siden det bare trenger oppkok og ikkje for mye bråk hehe
Er i grunnen greit når det er i formene for da er det stivt når eg er ferdig med de bråkete kakene hehe 

MÅLET for i dag er Flesk altså og 2 kakesorter, HVIS ryggen holder, krysser fingrene! Tenkte å lage Smørkjeks
og Vepsebol :) 3 ganske store favoritter her i heimen,
og JA klart det kommer bilder og oppskrifter etter hvert -
Har jo blogg for å skryte litt innimellom også HAHA

Men nå må eg ta fatt på den der
kopp nr 2 sånn at eg kommer meg i gang!





KOS deg du også og ha en
Eventyrlig fin søndag :) 





Juleklem fra ei Vibbedille i Bakemodus :) 

1 kommentar:

Hiks sa...

Heia du !! Har utrolig nok bakt smultringer på morningen her. Ferdig FØR kl 10!!
Kos deg med bakingen og håper uværet holder seg unna dere.

Klem