tirsdag 15. desember 2015

Strikk Tøft med en Twist!


LeTissier Design

Av og til er det GØY å strikke noe ikkje alle andre har,
enten det så gjelder farger eller finurlige twister!
Spennende å oppdager og en glede å dele :)

Fant litt tøffe saker nå i morgentimene og eg kjente Strikkeadrenalinet begynte å pumpe!
Det er i grunnen ganske FARLIG for på min ferd ut med mamm`en i dag skal eg nemligen innom en garnbutikk! *Frustrert* Skal KUN ha en lang pinne nr 2 for det nærmer seg oppstart på Sotra Kofta mi,
men skal BARE......først......Målet må jo være å gå ut UTEN garn, ja fra Garnbutikken altså HAHA

Uansett, tilbake til hva eg fant,
ikkje sant mye av dette er tøft?


Bildet over


LeTissier design

Fy søren så kult!
Stilig å hente inn litt annet material
i en egentlig helt vanlig ullue!

Du kan selvfølge strikke denne hempen, men hvorfor ikkje bare klippe ermen av skinnjakka bakerst
i skapet som aldri brukes??




LeTissier Design

Her også, Lacegarn og skinnbiter! RÅTT!




LeTissier Design

Er sikker på at du også har dratt inn masse knapper
i dine strikkerier? Ja knapper som overhodet ikkje har noen funksjon bortsett fra å se bra ut! Knall Stilig!



LeTissier Design

Nok en gang viser det seg at vrange og rette masker på rett sted på riktig pinne blir KULT!
Så enkelt, men akk så fint :)



Ååååå nok en gang må eg bare gjemme den der boka mi for hvis noe SER hvor mye eg skal strikke fremover....ja i sånn 20-30 år så kan eg risikere en innleggelse! OMG! Seriøst!?
Eg er virkelig et "svakt" mennesket og faller for det meste.....men igjen; SÅ HERLIG!
Ingen hemninger what so ever! Who cares?
Ikkje eg iallefall, eg bare Koser meg eg *ler*

Jammen godt at du og eg lide av samme syke,
for me forstår iallefall hverandre, eller??

* * * * *

Sitter her å tripper eg, ja skoa er nesten helt på og eg venter på mamm`en - Hun kommer dog ikkje før i 11 tiden,
men eg liker å være tidlig ute hihi
NOK en dag med Shopping for øyet,
vel å merke mamma sine øyne hehe Har noen småting på lappen, ja for eg pleier å ordne noen små Hemmeligheter som de 3 andre ikkje kjenner til og det er så gøy hehe
Ja for eg kjenner noen som kunne tenkt seg en gave fra f.eks Jason Statham - *ler meg ihjel!*

Pleier du å finne på noe morsomt til jul? Ja hemmeligheter BARE som du vet om? Det trenger jo ikkje være så mye, men nok til å le litt av hehe Ali pleier å få
en ting fra Brooke Shields *DÅN*

Eneste eg håper på nå er at mamm`en har en GOD dag
og at me får en kjekk dag! Målet er i grunnen å få unnagjort mesteparten av hennes gaver på første stopp for da kan me sulle litt resten av runden, mye kjekkere det :)

Eg får svinge meg litt i dansen her så kan du jo titte innom Snap`en i løpet av dagen så skal eg prøve å fange mamm`en
I fart! hihi (@vibbedille)



KOS deg masse og prøv å få
en Herlig dag Du også :) 



Det er fortsatt MER enn nok tid frem til Julehelga :)
Slapp av og ta livet med ro <3 






Juleklem fra ei Vibbedille med
barnslig "romling" i magen hehe

1 kommentar:

Unknown sa...

Å der kom det nok en favoritt på lista mi....

Kos dokker på tur i dag. Heldig du som har mamma i nærheten,
min bor dessverre i Bodø, men vi snakker sammen hver og annenhver dag :)