fredag 11. desember 2015

SPONSOR Nr 10: Kvilekaos Design - Maskemakører


Kvilekaos Design som er neste Sponsor ut består av
ei herliga dama: Lena :)

Hun er ei driftig dame som tryller magiske ting sammen med ei tang og masse NYDELIGE Dubbeditter! Hekkan for en herlig Verden :) Det er slettes ikkje bare makører hun lager, neida hun lager eventyrsmykker, øredobber, ringer,
ja You name it hun har det!

Du må nesten bare besøke Facebook Siden Hennes 

Se bare på alle de flotte makørene, 40 stykker!!!
Dvs at her er det 4 Premier, 10 makører til hver :)


Magisk!


Fortryllende!


Lekkert!


Som du ser så er det ikkje måte på hva eg kan gi bort,
til Deg!
Du har virkelig mye å se frem til :) 

Det nærmer seg fort nå, så kanskje Jubileums Innlegget kommer neste helg?
Tja hvem vet :)


* * * * *

Er mer opplagt nå enn det eg var tidligere i dag! Har sovet
i over 2 timer, spist litt middag og hatt meg en lang dusj :) Fredagen ble jammen ikkje så verst likevel :) 

Badet er vasket/pyntet og nok en kake er i boks,
kan slettes ikkje klage :)

Ali har også startet på en FANTASTISK kake, han har tilberedt i kveld og det bør ligge til i morgen iallefall så kommer nok oppskriften etter hvert,
det er noen uimotståelige kaker :)

Nå har me rigget oss til her i stua og har tatt kwell, noen og 30 lys er tent og me er klar for litt action på håndballbanen! MÅTTE Norge VINNE




KOS deg masse og ha
en HERLIGE kwell :) 





Juleklem fra ei fornøyd Vibbedille :) 

6 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Så artige markører. Kjenner det klør litt i fingrene etter å lage noen når jeg ser disse. Hadde store planer for noen år siden, men det ligge pent og pyntelig et eller annet sted på hobbyrommet.
Er så alt for mye en vil og tid og energi er ikke på min side.

Skal ikke forundre meg om det melder seg på noen fler som ønske å være med å gi gaver og få litt PR når de ser hvor mange følgere du har, og hvilken hyggelig, gledesspreder du er.
Ønsker deg og dine en flott helg. Klem fra Liv

Jane sa...

Så flotte markører. Så nyttige i strikketøyet. Kanskje jeg burde finne fram mitt utstyr til å lage slike nå som eksamen er over og jeg endelig med litt bedre samvittighet kan gjøre annet enn å lese...
Det er så hyggelig å lese i bloggen din. Jeg er innom nesten hver dag, men ikke så flink til å legge igjen spor etter meg. Du inspirerer med ditt gode humør og utallige fine oppskrifter. Jeg føler at jeg "kjenner" dere etter å ha fulgt med her i flere år.
Ha ei flott helg. - Jane-

Vibbedille sa...

Eg fikk dilla på slikt dill for noen år siden eg og. Hamstret vilt en periode og lage litt, nå blir det bare litt av og til hvis eg trenger en spesiell, ja for makøren må jo stå i stil med strikketøyet hehe

Men eg er veldig takknemlig for personer slik som Lena som lager, lager og selger - PRIMA :)

Anonym sa...

Så herlige blogg du har og ei herlige dama og familie. Det gjør godt å lesa bloggen din. Og du e så optimistiske med godt humør og masse inspirasjon. Digg digg.
Betina

Sylvia sa...

Altså!!!!!!! Disse var rålekre!!!!!
Slike kunne jeg tenkt meg å vinne.
God helg Vibeke.
Kleeeeem

Anne Elise sa...

Herlighet så flotte!!
Joda bruker maskemarkører når jeg trenger det, men tidligere brukte jeg alt fra tråd (gjør det av og til ennå) til sikkerhetsnåler.
Kjøpt noen har jeg også gjort, billige plast og litt dyrere hjemmelagede.

Kos deg med familien din. Nå i dag får jeg først besøk av en liten kar, og så i kveld kommer det 8 andre på besøk. Gleder meg!
....men lite baking her i huset.....