søndag 13. desember 2015

Jeg er en VINNER!



Med alt som har gått i mot meg opp gjennom årene ser eg på meg selv som en VINNER! Ja på flere en ett område
og denne Uka har eg vært en Vinner på Facebook :)
JuHuuuuu

Det er VELDIG sjeldent at eg deltar på sånne Lik og Del konkurranser, spesielt hvis det er bedrifter o.l som lover deg Gull og Grønne skogen! HUSK: Er det for godt til å være sant, ja så er det nettopp det! Ikkje la deg lure, med å Like
og Dele er du med på å spre virus/spam rundt til alle på vennelista de, så tenkt deg nøye om neste gang!

Men, tilbake til Vinneren, nemligen MEG!
Eg har vunnet, Jepp, for eg har Likt og Delt noe som var seriøst og gikk av med 1.plassen og endte opp med denne Råtøffe og flotte hettegenseren! WOW! Nå skal eg bli virkelig BodyFit her i sofakroken, tar meg en PullUp inni mellom
og litt dype Utfall bort til Kaffibrettet-
Bør jo gjøre underverker det?

Neida, fra spøk til alvor; Project Fit er et Seriøst Team!
Det er en Gjeng på 5 aktive medlemmer som driver med masse flott og inkluderende trening og veiledning innen kosthold, dette er ment for flere enn de som allerede er Fit! Dette er veien å gå om du vil bli en
bedre versjon av deg selv :)

Tommel opp for flotte unge mennesker :) 

Da eg var ung...kremt...for noen år siden drev eg selv på med samme type trening og løftet vekter flere ganger i uken og eg VET hvor viktig riktig kosthold er for å føle seg vel
og ha masse energi! Noe eg virkelig burde gjøre noe med nå, ja for eg stapper vel i meg litt mat ca 1 gang i døgnet....
veldig dumt! Men sånn er det blitt...



Se her du, eg har vunnet MER eg! Jepp, eg stakk av med en premie i KvileKaos sin Julekalender og vant hele 10 skjønne maskemakører WOW Kan tro de er fine!
Sleng deg med på kalenderen du også, som sagt hver eneste dag frem t.o.m Julaften :)


Planene for dagen MÅ nesten bli Risboller, ja for de falt ut
i går pga at Jr sov lenge og eg slapset med Sursilda i steden for ;) Her gjelder regelen: Lage 1 ting/aktivitet pr dag :)
Da blir eg ikkje så sliten for det "tar på" å stå rett opp og ned på kjøkkenet i flere timer :)

Siden Risbollen ikkje trenger noen koking og sånn greier så kan det jo være at eg slenger noen karameller til kok mens me styrer med det andre, ja for karamellene klarer seg suverent på egen hånd :) 

Lovet i grunnen Jr at me skulle droppe karamellene i år siden han fikk regulering, meeeen sorry, av og til må også eg være litt OND! MoHaaaa De er dessverre FOR gode HAHA
Skal heller vurdere om eg lager de i Julen 2017 også når reguleringen forhåpentligvis er borte hihi

Sitter i grunnen bare her å diller eg og venter på at Jr skal våknet, han trenger litt oppvåking han også,men nå vekker eg han snart for eg vil komme i gang med kjøkkentjenesten :) Liker å få det gjort på formiddagen for da kan eg bruke resten av dagen på.....dilling.... Ho Ho Ho

*Fixer meg en kaffikopp til*




KOS deg og ha en Skjønn
Søndag Du også :)





Juleklem fra ei ventende Vibbedille :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer. Det fortjener du.
Betina

Else sa...

Stort tillykke, dejligt for dig

Klem Else

Håndarbeidsfrua sa...

Gratulerer, så hyggelig at du vant.
Hvorfor ikke lage myke fudger i stedet for karameller?
Klem fra Liv

Anne Elise sa...

Så kjekt da!! Gratulerer!

Solveig sa...

Alltid gøy å vinne! skrev selv et innlegg om det for et par dager siden, der er det også linker til flere adventskonkurranser med store vinnersjanser. Jeg må nå neste sjekke ut kvilekaos sin selv nå!
Tusen takk for linkingen i gårsdagens innlegg :)