søndag 27. desember 2015

Striper!? JA! Det kan brukes i ALT!

ela.m

Jada, du har kjent meg en stund nå så du VET eg elsker striper! Kommer eg over noen fine bilder ja så går eg rett
i staver og eg blir helt nummen i beina og må bare sette meg ned å nyte! Selv om man gjerne ikkje akkurat strikker striper til seg selv, kan man godt strikke det til andre, eller bare nyte bildene og ikkje minst fargene! 
ENJOY!


Bildet over
Gratis



ela.m




ela.m

Gratis



bunnymuff




bunnymuff



Det er bare å finne masse rester, ja de små nøstene som du er på nippe til å kaste hver gang du rydder i lageret ditt!
De nøstene vil være nok til slike prosjekt :)
Genialt, ikkje sant?

* * * * *

Planen var faktisk å gå på posten i dag, ja eg hadde gledet meg! Men så gikk opp for meg at det er jo søndag!!
Dvs at i hele går gikk eg rundt og trodde det var søndag.....? Eg har retten og sletten MISTA en hel lørdag!!!
ANGST! Fy søren så kjipt!

Da det var BlackFriday i november shoppe Ali og eg litt klær på et Outlet i Amerika via nett og DEN pakken har nå kommet, det er derfor eg er så higen etter å komme meg på postkontoret! Argh! Nå må eg jo vente HELT til i morgen! Livet er av og til veldig urettferdig...*Sukk*

Jaja, eg får jo bare fortsette å strikke her eg sitter da,
liksom lite å gjøre egentlig! Nå er eg faktisk ferdig med første mønster bord og er straks klar for den første litt store :)
Blir gang nå ser du :)




Men du?
Du får ha en fin SØNDAG da!
Eller er det mandag hos deg også?






Juleklem fra ei forvirret Vibbedille :)

6 kommentarer:

AnnetteK sa...

Hihihi...
Godt det ikke er bare meg som trodde det var mandag i dag.... Dagene går jo helt i ball, men det er vel ett tegn på at man koser seg og har det bra :)

Jorunn Lindal sa...

Her er det heldigvis søndag 😂. Kjekke mønstre du legger ut, noen av de må prøves. God søndag til deg og dine ❄️😃

Unknown sa...

Hihi.... jeg trodde også det var mandag, klarte til og med å kjøre ett lite stykke før jeg hørte på radioen at man lurte på om mange skulle ut å bytte på den store byttedagen imorgen. Hahaha... og jeg som gledet meg til å handle litt :)

Unknown sa...

Hihi.... jeg trodde også det var mandag, klarte til og med å kjøre ett lite stykke før jeg hørte på radioen at man lurte på om mange skulle ut å bytte på den store byttedagen imorgen. Hahaha... og jeg som gledet meg til å handle litt :)

Lisbeths Verden sa...

Striper er kult, ha en fin nyttårsuke ! Klem fra Beth

Sylvia sa...

Striper kan redde et digert garnlager det!!!!
Og jeg elsker striper!!!
Ja, i disse dager går man helt i surr på hvilken dag det egentlig er.
Men jeg nyter det, for det er godt med noen fridager nå. Og i kveld er det min lørdag, for da skal jeg på Quis og drikke vin, og har fri i morra pga det. Men skal jobbe hele tre dager i romjulen alikevel.
Så spennende med den "Amerikapakken" Vibeke. Plutselig er det mandag ;)
Klem