søndag 27. desember 2015

Det kommer seg, ja både på pinnen og ute :)


Endelig så skjer det noe! Mmmm det er ganske lekkert ja :)
Tynt? Ja det ER tynt!



Nå er eg klar for borda med de store Bladrosene helt nederst og etterpå er det full rulle...eller stille og rolig videre på hovedmønsteret som eg gruer litt for!

Heldigvis fikk Amira Printer/kopimaskin til Jul for eg tror eg skal kopiere opp MANGEN ark med hovedmønsteret slik at eg bare kan bruke markeringspenn!
Muligheten for rot og krøll er mindre da vil eg tro :) 


Jadda, snøen den har kommet, om ikkje alt for sent!
Ja, for kommer den ikkje FØR Jul så kan det like gjerne bare være for min del....Ikkje liker eg når det blir glatt heller...



Nok en gang er kakefatene fylt på og alle lysa er tent!
Nå er det tid for kos, eller eg tror gutta her planlegger restemiddag, Amira har "evakuert" til ei venninne og eg tror retten og sletten eg står over mat i dag, enkelt og greit :)
Det KAN noen ganger bli for mye!

Fikk en kommentar her om dagen:
"Du er søren meg så bortskjemt at du vet ikkje hvor godt du har det, du har jo ikkje gjort annet enn å blitt servert hele jula"

Nei kanskje ikkje, men her er i grunnen "arbeidet" jevnt fordelt. JA, Ali står for all matlaging og servering + det som følger med hele jula, men leiligheten pynta seg søren ikkje sjøl og ei heller ble kakeboksen fylt opp av seg selv -
Tror nok fordelingen var ganske jevn eg + at eg ser ikkje viktigheten i HVEM som gjør mest, poenget er at det blir gjort. Deretter gjelder det å nyte tiden man kan sitte på rompa og kose seg glugg ihjel :)
Å JODA, eg VET hvor GODT eg har det :) 

Akkurat det skal eg gjøre nå! Jepp, sitte på rompa og bare nyte resten av ettermiddagen og hele kwellen :)
Oh YES me kan KOSE oss <3




Det HÅPER eg DU også gjør!
Ha en herlig kwell :)





Juleklem fra ei avslappet Vibbedille :)

7 kommentarer:

Kari sa...

Sitter folk og sier sånt? Hjelpes meg, du viser jo ikke halvparten av hva som foregår BAK kulissene. Enkelte folk må virkelig ta seg en bolle eller ti altså!

Det prosjektet blir helt nydelig, gleder meg til å følge det videre. God romjul!

Birkus sa...

En som er pittelitt misunnelig på deg fordi hun ikke blir server, men må servere :-)
Jeg er lite "bortskjemt" som deg. Det er fordi vi fortjener det, og fordi vi heller gjør andre ting!!!!!
Ønsker dere en fortsatt super og rolig romjul :-)

AnnetteK sa...

Det strikkeriet ditt ser bare så nydelig ut!
Kos deg masse med strikkinga di :)

Har planer om å bare å kose meg i sofaen med strikking i kveld jeg også!
God kveld!

Og i morgen er det jaggu mandag.... ;)

Marianne sa...

Det ser riktig lekkert ut☺ Gleder meg over at du koser deg med strikkingen Vibeke❤

Marianne sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fjordheim sa...

Jeg er ikke den som er "bortskjemt" ?? med å bli servert, hehe
Men tror vel det er en ganske god fordeling av arbeidebyrdene
i de fleste familier. Må jo si at jeg skulle ønske min mann var flinkere til å lage mat, men vil ikke ha hans oppgaver med snømåking
og bilrep, m.m. så da er vel fordelingen ganske god likevel.
Er som ei skriver her, er jo viktigere at ting blir gjort enn å
være så opptatt av hvem som gjør hva.
Kos deg med strikkingen, Det kommer til å bli flott.

Unknown sa...

Håper du hever deg over sånne kommentarer! Takk for super blogg. <3