onsdag 30. desember 2015

Lekkert til han/henne, sofaen og ørene :) Gratis Strikkeoppskrifter

 
Yarnspirationa/Patons

Sitter her i kroken eg og vifter med lange, svarte og flotte negler! Jepp, eg trives veldig godt med svarte, men å sitte
og klatte med neglelakk er noe av det er prøver å styre unna hehe Geniale disse neglene :)
"Swupp Swupp" så har du lange negler :)

Ali er akkurat ferdig med dagens kjøkkenøkt og det er bare
å fortsette i morgen :) Nå er alt tilberedt og det som skal bakes er bakt :) Mmmm nå er eg mett altså hehe
Å ja, kvalitetskontroll må tas
og det holder sjeldent med bare ÈN!

Har bare tenkt å sitte her å kose meg nå eg, eller eg skal henge opp en liten maskin med klær (er ikkje plass til mer på stativet) slik at me kan gå inn i det nye året med gangen
full av stativer og klær!

Istid 2 startet akkurat og den har eg faktisk tenkt å se,
den er jo såååå kjekk, ler godt av den :)

Du kan jo kose deg med de flotte GRATIS
oppskriftene eg har funnet frem :)


Bildet over
Opp til str 62"



Yarnspiration/Patons

Begynner du på denne utpå nyåret,
ja så har du deg en påskegenser!

Opp til str 62"



Yarnspirations/Patons

Inne på prosjektsiden ligger det en Pdf fil som du klikker på og Vips så ligger den på Pc`en din ;)



Patons

Tenkte det kunne være greit med et godt
teppe i denne stormen!

Strikket


Yarnspiration/Patons

Tenkte for en gang skyld at det kunne være greit å få med et nybegynner prosjekt som har en veldig nyttig funksjon: Ørevarmere! Eg elsker riller så dette var lekkert :)



Da vil eg jo påstå at her var det litt for alle :)

Nå først har eg lagt klar strikketøyet mitt! Ja du ser det,
når Ali lager til så mye godt på kjøkkenet så er det viktig at eg svinser der ute, smaker litt og koser meg, rydder litt
og "hjelper" litt, ja og så skryter eg vettu - det liker han hehe

Er i grunnen ganske sliten eg, ikkje fordi eg har gjort så sykt mye, men er bare sliten liksom. Irriterende å ha en slik rygg som ikkje spiller helt på lag med meg, men det er heldigvis ikkje så gale som da det satt høyere i ryggen og de mente det var nyrestein hehe

Vettu ka? Det bråker sånn ute at du kan ikkje tro!
Ja hvis du ikkje befinner deg her i vest da, men fy søren det blåser og vettu kem så gikk ut?? Jo Milo!! Han kunne jo ha tisset i kassen syns, men ham har ikkje kommet inn igjen så eg sitter bare å venter på at han skal klaske i ruta her når han kommer løpende *ler* Ja han pleier å komme inn sidelengs når det blåser haha





ANYWAY!
Nyt stormen så godt du kan
og KOoOS deg masse :)





Juleklem fra Vibbedille :)

3 kommentarer:

Sylvia Iremark sa...

Takk for dagens latter :) Veldig glad for at du finner strikkeoppskrifter i større størrelser så er det et håp for oss som er over str.50 også. Blir nok en stund til jeg tør å begynne på noe så stort for jeg er bare nybegynner ennå ;) Kos deg med maten til Ali og håper katta slipper å blåse inn i ruta :) Klem

Vibbedille sa...

Ja det er fult mulig å finne strikkeoppskrifter der ute og eg er stadig ute å leter etter noe lekkert, MEN, et stort MEN, eg syns det er dårlig at de ikkje kan vise f.eks genseren på ei stor dame også! Ja for det er ikkje alltid me får riktig inntrykk av genseren når den kun vises i Size Zero, ikkje sant?

Men du, den guler der nr 2 det er en veldig enkel gensere, det er bare å kaste seg uti det :) Finnes også mange lekre tynne gensere som eg har lagt ut i store størrelser, det er bare å søke seg bakover i bloggen og trenger du hjelp er det bare å spørre :)

Katta kom seg inn på tvers så det gikk bra :)

Sylvia Iremark sa...

Ja skal søke meg bakover og se :) Helt enig i at de burde vise større størrelser på større modeller. Den gule var veldig fin så der skal oppskriften studeres ;) Tusen takk.
Nå fikk jeg en god latter i dag også med tanke på katta som kom inn sidelengs :)