lørdag 12. desember 2015

NY Vinner til Kofferten med det rare i!


Ja, da er tiden inne og finne ut HVEM
eg skal sende Julegaven til :)

Fordi eg ba dere skrive noe konkret som en kommentar har eg IKKJE brukt Random og tilfeldigheten denne gangen for det syns eg kunne blitt urettferdig fordi noen av virkelig lagt sjela si i en koselig kommentar. Eg har både smilt og felt ei tåre av Feel Good Feeling når eg har lest og tror nok eg har kommet frem til en flott mottaker.


Her kan du iallefall lese kommentaren som vedkomne skrev:



Alle vi som ikke har så mye, setter så stor pris på alle de små tingene vi kan gjøre sammen. Det er ikke antall pakker unga husker, men opplevelsene vi hadde sammen. Jeg håper mine barn tar med seg videre alle timene ved bålet som vi har hatt, ute i skogen. Grille pølser til kvelds ute er stor stas. Vi som nå har fått 4 unger, setter ekstra stor pris på den tiden vi får ilag, som i år, da vi er fulltallige til bords. Brettspillene kommer frem og vi har lang tid sammen rundt spisebordet.
Jeg brukte mange år som voksen, på å finne fram julekos, pga mye alkohol i jula da jeg var liten. Så da den første kom, var det viktig for meg å la henne få gode jule minner fra tidlig alder. Vi har juleservise som vi bruker hele tiden og det er litt ekstra som vi gjør sammen spredt ut over desember. Håper unga husker det når de vokser opp.


TUSEN TAKK for mange flotte og skikkelig koselige kommentarer!
Det varmet en Livsnyter sitt hjerte :) 




GRATULERER så mye!

Send meg en MAIL så skal eg få pakken av sted FØR 16.desember og da kommer den nok i tiden til å legges under treet :) Håper innholdet kan gi deg noen koselige timer :) 

Den første vinneren meldte seg ikkje så derfor ble det neste mann på lista eg hadde :)


* * * * *



Men du?
KOS deg masse
og ha en herlig kwell :)








Juleklem fra ei Vibbedille som er klar for kwellen :)

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Gratulerer til vinneren!
God lørdagskveld til deg!

Her blir det strikking og litt TV.


Klem

Anne Elise sa...

Så koselig! Gratulerer!