lørdag 19. desember 2015

Lekkert og skikkelig Flott til de små - GRATIS Strikke- og Hekleoppskrifter

Patons / Yarnspirations

DU må bare se ka eg så og si ramla over i PakkePausen min! Ååååå det er nesten så eg vurderer å oppfylle drømmen til ungene nå, ja om en lillesøster.....selv om det toget
har forlatt stasjonen *ler*
De ser for ordensskyld ikkje problemet i det hele tatt! hehe

Ja eg skulle jo veldig gjerne ønske at eg var 10 år yngre og ikkje minst frisk, ja da skulle me hatt minst 5 stykker!
Tenk på hvor mye flott eg kunne ha strikket da? Ali kunne tatt seg av ungene for eg måtte jo ha strikket :) Nei da, er så GLAD for at me har noen småtroll i familien og flere kommer nok etter hvert så eg kan jo bare strikke i vei, ikkje sant?

Men du må bare rappe til deg disse oppskriften, for vettu ka?
De er HELT Gratis! Jepp, alle sammen!


Bildet over





Patons / Yarnspirations




Patons / Yarnspirations




Patons /Yarnspirations




Patons / Yarnspirations


Hvis ikkje dette satte i gang noen vibber nå,
ja då kan eg ikkje hjelpe deg! :)




Nei, for du ser det; Eg er KAPUTT!

Jammen ikkje bare bare å sitte på gulvet,
vel å merke på ei pute, med vond rygg!

Anyway så er iallefall ALLE gavene pakket inn, det som skal ut, Hmmmm 10 meter papir var slettes ikkje nok så eg MÅ ut en tur før nissen kommer for eg må jo pakke
inn ungene sine gaver :)
Kjøper det over helga :) 

Nå kan eg iallefall si at eg er FERDIG, ja ferdig til jul altså :)
ALT eg evn baker/gjør fra nå av er ren BONUS og ikkje noe eg føler eg gjør.....Hva ungene syns er jo noe helt annet, ja for de har erindringer og minner over hver ei kake!
Derfor er det mye sånn:
Jammen mamma, me må bare ha de, ja og brente mandler kan jo bare pappa lage og så kan jo du fixe noen, og før du pakker vekk alle ingrediense så må du IALLEFALL lage......

Ja det er samme remsa hvert år og hvert år er det noe som uteblir :) Heldigvis pleier ALLE kakeboksene være tomme ved skolestart i januar så de er flinke å spise :)
Takk og pris :)

Rotet?
Det er fortsatt på stedet hvil, men nå har Ali inntatt kjøkkenet og mens han kokkelerer lasagne til kwellmiddag
rydder og vasker han - EFFEKTIVT! 

Amira har inntatt saccosekkene foran Tv og dropper Julebordet i kwell, Jr har fortsatt besøk av bestekompisen Ivar og det spørs om ikkje han blir til i morgen, EG?
Jo eg sitter bare å nyter det at kwellsfreden senker seg og at kan Jula bare komme, ja eg meine, kalkuna er jo i hus!

Må forresten ta en runde i stua å fyre opp alle lysa
for nå er det beksvart ute!




KOS deg masse og ha en
Eventyrlig Herlig kwell <3 



HUSK: Blir med på Jubileumet mitt, kom deg inn HER!



Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

1 kommentar:

Håndarbeidsfrua sa...

Stor forskjell der du. Du er utslitt og ferdig. Jeg er utslitt og bør snart få gjort noe. Joda, gaver er innkjøpt, og papir er klart, men pakket inn? Niks. Tror jeg koser puta litt først jeg, så får vi se hva kvelden bringer med seg av energi senere.
Klem.