onsdag 30. desember 2015

Party Time med Fine Negler


JUHUUUUU! Det er denne tiden av året!
Ja det er jo nå me slenger hæla i taket og tenna i tapetet!
Jepp, ingen vei uten om, ikkje en gang for meg som
sitter her i sofakroken HAHA

MEN, det er jo litt greit da her på vestlandet hehe
Det er full storm ute og det skal heldigvis vare, ja det skal t.o.m begynne å blande seg inn litt regn så eg ble spart for
å kjøpe slike ting som exploderer og sier PANG!
Synd for Jr, men sånn er livet hehe
Jammen godt eg kan skylde på været hehe

Det er for tynt å si at eg ikkje liker raketter, nei eg hater det faktisk! Eg blir livredd av alt som smeller og for ikkje snakke om det som frezer rundt beina! Det kan oppstå hysteriske tilstander om du har meg i nærheten! Liker aller BEST å stå på INNSIDEN av skyvedøra og nyte synet av alt som exploderer "der borte" ( ca 1 mil vekke) på Sandnes :)
Har jo panaoramautsikt på 180 grader så det er litt av et skue på Nyttårsafta - DA koser eg meg :)

For å ha sagt det så VET eg nå at det er rørepinner til drinker eg har kjøpt hehe Men vær du sikker, eg skal sitte å røre
i Pepsi`en, går fint det også haha



Selv om antrekket i morgen verken blir glitter eller stiletthæler så skal eg ha Party Negler (Not!) men det ble svarte!
Forrige gang var det noen lilla glitter og de hadde de kun
i kort utgave i dag. Det går ikkje siden mine egne negler er såpass lange trenger eg de lange "Tape On" neglene -
HELT geniale spør du meg! Ja for eg har altså egentlig ganske lange negler, men nå er eg i en slik periode hvor neglene er veldig myke og når eg f.eks dusjer blir de nesten som gele og de smuldrer bort!!! Opplevd det?

Da er det helt fantastisk med disse neglene som eg bare Taper på! Kan ta de av UTEN av min negl tar skade av det! SUPERT! + at mine negler er helt beskyttet til eg får
ting i balanse igjen :)

Når neglene løsner av seg selv etter noen uker, ja DA kan du lime de på om du vil, men ikkje kast de for du kan jo bruke de en annen gang (men da altså med lim) En slik boks med 24 negler koster ca 100,- på Boots. I dag spanderte eg også på meg en del gode filer for eg må få skikke på mine også :)




Som du ser så skal me iallefall PYNTE litt til Nyttår i morgen selv om me ikkje skal ha full fest :) Det blir kun Ali, Jr og meg - mangler jo selvfølgelig Amira, men hun er i Kr.Sand
og pakker. Venninnen hennes har tatt med seg skikkelig pinnekjøtt fra Lågøy (hvor hun er fra) så de skal virkelig
kose seg i morgen :) Flinke jenter :)

Ali kokkelerer som vanlig Libanesisk Meza, ja han er i full sving selv om hodet dundret av bihulebetennelse!
Ja, eg sitter som ei kråke med litt av en rygg,
men mat blir det uansett :)

Hvem vet? Kanskje han står i varmere strøk
å griller til Nyttår neste år?



Da har eg bare en siste formaning:

KOS deg og fest med måte og HUSK:
Man trenger ikkje bli full for å ha det gøy!
Det er bevist at det går han
og ha skikkelig Party uten alkohol :)
Det kalles placeboffekten hihi



Nå skal eg strikke, ja og legge negler :)



KOS deg masse og ha en
skikkelig kjekke Lille Nyttårsafte :)





Juleklem fra Vibbedille i Party Humør :)


1 kommentar:

Anne Elise sa...

Kjære Gro!
Takk for det gamle!
I dag er det skikkelig vindfullt her, men jeg tror faktisk dere har det verre en oss. Joda, det tar godt i huset, men ikke hørt noe om skader ennå (håper vi slipper!) Har en fredelig kveld vi to, men så kommer det gjester, små og store, i morgen.
Er heller ikke så glad i fyrverkeri, men litt småtteri blir det alltid når en har gjester.
I morgen serveres stor kalkun med masse godt tilbehør. Noen av gjestene drar videre og andre blir værende.
Håper du får en fin kveld i kveld og en flott dag i morgen!
Ønsker deg og dine et fantastisk 2016!!