tirsdag 8. desember 2015

En Spennende dag og 3 Rålekre Gratis Oppskrifter

Tuulia Salmela

Tuulia er fra Finland og designer noen vanvittig
vakre aran mønster! Sukk og Stønn sier eg nå bare!
Aran ser for mange veldig vanskelig ut, men det er enklere enn du tror, ja for du fletter bare èn om gangen
og det går så greit atte :)

Se bare på denne rålekre jakken!

Gratis Oppskrift




Tuulia Salmela

Gratis Oppskrift




Tuulia Salmela

Gratis Oppskrift




Tuulia Salmela





Tuulia Salmela





Tuulia Salmela



* * * * *


Sitter her litt i morgen"tåka" og slurper kaffi :)
Gikk opp for meg at den utbakinga av Smørkjeks må vente til senere i dag, kom på i går kveld at i dag er en ganske spennende dag her i Vibbedille Heimen!

Jr skal få satt på reguleringen både oppe og nede!
Han gruer seg ikkje og eg tror nok dette går så fint atte,
men vil tro me må trø til med litt supper et par dager,
noe erfaringer rundt dette? Gode råd?

Mulig det dukker opp en Snap eller 2
utover dagen fra tannlegen MoHaaaa

Må nesten bare svelge kaffi og hoppe i trusa for me skal kjøre Amira på jobb først og så er det beine veien til
Colosseum Klinikken ;) Spennende!




KOS deg masse og ha
en Forrykende Flott dag!
Du og eg?
Ja, me tastes etter hvert :) 





Juleklem fra ei spent Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Wenche sa...

Kan bli ganske øm ja, lurt med suppe på lur. Kanskje også noe smertestillende. Flotte mønster du har funnet fram:)

Unknown sa...

Du verden så mye lekkert fra henne!
Hansa Mittens må jeg se mer på.
Lykke til i dag :)

siddisisalou sa...

Wow her var det utrolig masse flott !
Lykke til med jr. Jeg har ingen erfaring med dette, vi har klart å unngå regulering !
Men høres ut som om suppe, pure og smertestillende kan være lurt å ha i hus.

Anonym sa...

Lekre oppskrifter (som vanlig fra deg). Når det gjelder regulering, har jeg hatt det to ganger. En gang som ungdom og senere som voksen. Det kan til tider bli ganske ømt, og det som kan være lurt er så skaffe en slags voks som du enten får hos tannlegen eller apoteket. Den er til å legge på utsiden av reguleringen for å skåne huden i kinna :) Det kan bli ganske sårt med en gang. Suppe er også veldig lurt.

Vigdis