tirsdag 24. november 2015

10 Lekre Kjoler for Kjølige og Kalde dager! - Oppskrifter

Cheval Blank Official

Hvis det er noe som er herlig å gå med på høsten og om vinteren så er det UllKjoler! Ikkje bare er det godt og varmt for en frostmakk som meg, men det er også veldig kledelig både for den aktive og for sofaslitere som meg selv :)
Man kan være kledd for en hver anledning :) 

Herlig å svinse rundt hjemme bare i en kjole/tunika
og tights :) Skal ikkje så mye til for å fiffe seg opp litt :)
Faktisk så har eg en del ull og alpakkakjoler og eg skjønner ikkje at ikkje bruker de mer!

Kanskje nettopp du finner en favoritt blant disse eg har funnet frem i dag?
Se, Nyt og KOS deg:



GRATIS!
Opp til str 52"



Deetara

Denne kan enkelt strikkes i ull for vinterbruk!
Sjekk så lekker den er!? Kan tippe at Wollmeise
f.eks hadde vært super til denne!


Opp til 42"
( Men her kan du fint gå opp
i tykkere garn for større størrelse)



Deepika

Opp til str 40"
( Både denne og den forrige er strikket
i tynt garn så bare øk garntykkelsen for større størrelse)



Richard Burns / Debbie Bliss

Opp til str 47"



Tahkistacycharles

Opp til 46"



Debbie Bliss Knitting Magazine




Drops Design




Lien Ngo

GRATIS!
Opp til 56"



Vogue Knitting




Interweave Knits


Ååååå den kjole nr 1 kunne eg tenke meg! Tror nok muligens eg ville hatt lange ermer i tilfellet og det Trapeze Tunic likte eg også + en STOR Snowflake Dress! Ahaaa den sistnevnte hadde vært herlig å krype inni her i sofakroken, ja og med matchende lange tjukke sokker! *Stønn*

Fant DU noen favoritter her eller??

* * * * *

Ble jo selvfølgelig litt sent i går kwell også, jada, eg satt her
å så på kjøp/salg av HUS-programmer! Amira elsker slike serier! Joa, det er fint og se på fine og mindre fine hus, oppussingsfasen og evn salg/kjøp, men en HEL serie??? WHAT!?? Men, men det viktigste er at eg får KnuseKoset masse med henne nå mens hun er hjemme :) 

Hun reiser tilbake til Kr.Sand på onsdag eller torsdag for
å jobbet et par dager og SÅÅ kommer hun tilbake hit i helga for å jobbe nesten 2 uker i Stavanger :) JuHuuuuu

Må se å få fart på meg med den kalenderen altså!
Satser på at eg kommer meg ut i morgen så eg får shoppet litt! Amira har jo bilen nå mens hun jobber her så eg er henvist til sofakroken hehe Ikkje meg i mot HAHA

Mulig eg plukker frem Juledukene i løpet av dagen og får vasket de, greit med hva som er gjort :) Heldigvis ble det vasket godt her hjemme i helga så eg trenger sikkert bare blåse litt rundt omkring før eg legger på rene duker hihi

Resten av Jula kommer frem litt etter hvert frem til lørdag, Jepp, for på søndag SKAL alt være ferdig for DA tenner me det først lyset!!! ÅÅÅÅ SØREN!
Må notere Adventslys på lappen!
Tenkte bare å ha kubbelys med tall på :)
Det enkleste er veldig fint :) 


Men nå skal eg hoppe i dusjen og få sving på det reiret eg har på toppet! *Stønn*
Satser på at det blir en frisørtimer før Jul -
Hadde vært herlig :) 






KOS deg masse og ha en
Skjønn dag - Her skal det regne!





Go`klem fra ei KLAR Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: