lørdag 21. november 2015

Da ble det JUL på mine pinner også

Tenk du, eg måtte gi etter for "presset" og fikk Jula på pinnen min, kan tro dette blir FINT! Har kommet lengre enn dette, men eg må jo vise at eg er i gang! 


Heldigvis - Takk og pris for at eg hadde
rød og hvit Petunia i kofferten min!

Var faktisk utrolig herlig å strikke med bomull!



Kate Fredriksen er nok eg gang i sving med nye oppskrifter,
du får ikkje se den ennå for eg skal bare hjelpe litt med teststrikkinga, men det blir tilgjengelig i god tid før jul :) 
Tålmodighet min venn hehe

Kan jo minne pm at Kate har JuleSALG på alle oppskriftene sine denne helga! Gå inn HER å kos deg :) 



Amira kom hjem fra ferie i dag og jammen hadde hun slått på den store tromma og kjøpt gave til meg! Den eneste parfymen eg kan bruke og tåler! ELSKER den! Ali fikk Brasiltrøye med Neymar Jr - det glitret i øynene hans :) + en lekker Zippo lighter med inngravering :) 

Det eg skal gjøre nå blir HIMMELSK! Eg skal ha meg ein lange og skikkelig varme dusj for så å få på meg herlige dufter og ren pysj :) 

Deretter blir det altså JULEstrikk her i kroken og etter hvert deilig deilig middag :) 

Skal KnuseKose masse med Amira <3 





KOS deg masse og ha
en Herlige Lørdags kwell :) 





Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Kate sa...

Det blir råfint, og du har tykkere garn enn meg og får veldig grei størrelse.

Unknown sa...

Å det var godt du minna meg på Kate, da skal jeg klikke meg inn på Rav ;o)
Det var jo flaks at det var akkurat denne parfymen du tåler,
den er jo knallgod! Du har nok fortjent den skal du se :o)

Kos dokker masse.