onsdag 18. november 2015

Nytt Prosjekt på pinnene i Kveld!


YES! I dag dalte det ned en bitteliten og steinhard pakke
i posten, den som fikk annonsert ankomst i går, men uteble hehe Gjerne like godt for eg får nok strikket ferdig sokken nå etterpå og DA kan eg starte på mitt......


Design Melanie Berg

...NYE prosjekt: The Love of Spiders :)
Ååååå kan tro eg GLEDER meg!
Oppskriften ligger klar her på "Padda" det samme gjør
pinner og garn *Vibrerer*



Ikkje sant det kommer til å bli kult i disse fargene?
Eg kunne ikkje dy meg!
Det er Finull som skal i farta og eg bestilte de fra 
To Damer siden de er kjappe i leveringen :)
Åååå eg sitter bare her å dirrer vettu, men sokken først,
jaja, eg vet eg vet!



Fikk MASSE kos i posten i dag, ikkje bare garn, men også
2 herlige Juleblader fra Egmont! Det er ALLTID Like stas når det dukker opp stor konvolutt fra de - TUSEN Takk :) 

* * * * *


Ble en litt anderledes dag enn planlagt, men absolutt fin dag! Kjørte min mor som nevnt for å levere bilen hennes på service og dekkskifte, hun ble med hjem her etterpå sånn at eg kunne kjøre henne å hente bilen etterpå. Hun spanderte PizzaBakeren så når bilen var hentet ble hun med hjem her igjen og spiste og nå har hun seg en lur på sofaen :) 

Eg valgte HOT dusj i steden for kwil for ryggen følels som den har revnet! (Går det an?? hihi)
Sitter her som en velduftende potetsekk FAST bestemt på
å ha en koselig kwell, ja mamm`en blir nok værende
så her er strikkings i fokus :) 



Håper du har hatt en fin dag
og at Kwellen blir herlig!




Ps: Fikk enda en stor flott sponsor til Jubileumet mitt i dag!
GLEDE deg! *Spennende*






Go`klem fra ei Vibbedille m/vond rygg og rompe ;) 

4 kommentarer:

Kate sa...

Du, det sjalet var da fantastisk flott, og fargene dine blir råfine. Gleder meg til å se framgangen. :)

AnnetteK sa...

Så utrolig stilige farger!!!! Dette blir knallkult!
God bedring!

Aase sa...

Flotte farger :)

Unknown sa...

Fantastiske farger på det sjalet du skal strikke!
Jeg elsker Orange og i kombinasjon med grått er det 100%

Ha en flott dag videre. Her kom det ett melisdryss i løpet av natta,
så det er så lyst og fint ute.