fredag 6. november 2015

La det bli en Herlig Fargerik helg-7 Skjønne Oppskrifter

Christina Danaee 2015

Gjett om eg er sjeleglad for at eg har et skikkelig KOSELIG strikketøy på pinnene! Det er nemlige meldt KULING og regn til kwells! Mmmmm da blir det koselig med fårikål, tente lys og mamm`en til middag i ettermiddag :)
Skikkelig Høst Høst, ikkje sant?

Ble nesten ferdig med første rapport av sokken i går kveld
og det ser riktig så bra ut og nå er eg så spent på om DU har prøvd deg? Ja og om du får det til?
I tilfelle så GLEDER eg meg til å få se :) 

Luen over er virkelig årets mote! Nå skal det være hettelue, eller det blir vel mer som en Kyse! Mangler bare blondekanten så har me lua me brukte som små!
Vurdere faktisk om eg ikkje bare må ha meg en!
De er jo veldig sånn....Hmmmm.....Søt Kule, ikkje det?? 

Eg burde jo hatt meg ei i grått!
Ellers kanskje eg skulle slå til å strikke en i oransj?
Må nesten bare ta å svinge PayPal`en å få oppskrifta i hus!

Bildet over


Irina Poludnenko

Denne var skikkelig STILIG syns eg!




Michelle Hunter

Gratis



Notalazysuzen




Classic Elite Yarn / Susan Mills

Gratis



Melanie Berg

Nok en gang skikkelig RÅLEKKERT fra Melanie Berg!




Plucky Knitter




Siden me tok Helgehandelen (og vel så det!) i går er det godt
å tenke på at me ikkje trenger å styre i vei å komme oss ut.
I dag kan eg sulle hjemme og stelle litt til helga og få vasket et par maskiner med "skoleklær" :) 

Kjenner eg har eg diger "Klump" i magen hva angår mandagen! Sjelden eg gruer for noe, men dette er slettes ikkje kjekt syns eg.....Skal være SÅÅÅ glad når det er mandags ettermiddag og eg kan sitte her i kroken og puste ut! Eller muligens eg sover langt under dyna pga narkosen hehe (Mest sannsynlig!) 

Uansett skal eg iallefall gå inn for å KOSE meg i helga
og heller ikkje tenke så mye! Nå når eg har svingt meg litt her i heimen er det bare å innkvatere seg med strikkepinnene :) Er så spent på hvordan disse sokkene kommer til å passe, må gjerne ta å prøve de på snart :) 

Men du?
Ha en fin Fredag, gjør unna det du MÅ gjøre i dag og tilbered en KOSELIG kwell, bare fordi du kan :) 




KOS deg!





Go`klem fra ei Smånervøs Vibbedille ;) 

Ingen kommentarer: