fredag 13. november 2015

Sjarmør-Besøk og Nydelige StrikkeOppskrifter

Janina Kallio

Tror du jammen ikkje Amira stakk i fra hele kosen!?? hehe Neida, hun bare måtte ut til en venninne som har ei lita jente som hun er så glad i, viktig å opprettholde kontakt med vennene når hun er hjemme. Venter henne hjem ganske snart nå, men ME koser oss! Jepp, me har nemligen besøk av selveste Sjarmøren og nå har eg meg en liten "pause" her i kroken :) Ute tordner og hagler det så alt er opptimalt for en skikkelig innekose-dag :) 

Bildet over



Natasha Sills




Madison Knitters Guid

Gratis



Brian Smith




2015 Crystal Palace Yarns


Det finnes også Gratis oppskrift på votter som passer til,
de finner du HER!




Sjarmøren skal være her til i kwell og som sagt så er kosefaktoren meget høy! For øyeblikket er han parkert godt innpakket i dyne oppi Jr sin seng for han ser PolarEkspressen - da er det også obligatorisk med rød Julebrus og Pepperkaker :) 



Jr benytter anledningen til å Game på sin nye Pc!
Jepp, han KOSER seg :) 
Begge gutta har planlegging i skole og barnehage og da er det godt å ha ei tante som er hjemme, føler meg priviligert av å få en så koselig ettermiddag :) 

Ali er i full sving på kjøkkenet for det er jammen ikkje bare bare å lage Fahitas fra grunnen av :) Det er så nøysomt arbeid med masse ingredienser og "hemmelig" krydder :) Kan si det sånn at det allerede begynner
å lukte himmelsk her i heimen :) 

Ellers på strikkefronter så er eg ferdig med hælfelling og har startet på selve foten, tenkte å ta strikketøyet med meg inn
i senga til Sjarmøren og KOSE meg der :) 




KOS deg Du også og ha en
STRÅLENDE Fredag :) 





Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Heisann Vibeke
Jeg har en skikkelig maratonuke nå, og får ikke vært så mye på nett som jeg pleier. Og når jeg kom inn her hos deg, ja, da var det mange innlegg jeg ikke hadde fått med meg. Så mange herlige oppskrifter du finner frem.
Og du må få strikket deg en sånn jakke med hette og kabel/fletter. Vet jo at du drømmer om en slik en.
Så godt at Amira kom hjem i helga da. Jeg får også Sophia hjem til meg nå i helga. Skal hente henne med bil litt senere, så jeg sitter bare å venter på henne egentlig............
Håper formen din er fin.
Klem