tirsdag 10. november 2015

Strikk den lekre Lua "Nails" i Julegave - NORSK Oppskrift

Foto/Design- Monica Gullesen Hansen

Monica er en God strikke/blogg venninne som er den Kreative Sjela bak Lunamon Design. Hun strikker og hekler mye og mangt + hun er glad i farger
og er ikkje redd for å vise det :) 

Eg har fått æren av å legge ut denne lekre lua "NAILS"
som hun har på "menyen" :) 



Foto/Design - Monica Gullesen Hansen

Dette er virkelig en Flott og God lue som kan strikkes i et av mine favoritt garn, nemligen Nepal! Ja for hvis du vil ha en voksen lue strikker du den i Alaska eller Nepal og skal du strikke den til barn bruker du  f.eks Karisma.
Enkel og veldig grei måte å variere størrelsen på :) 


Foto/Design - Monica Gullesen Hansen

Personlig så ELSKER eg slike fellinger på luer,
blir så rent og pent, ikkje sant?

Som eg nevnte i Forrige Innlegg har du plenty av tid til
å strikke Julegaver på og denne lua strikker du nok på en kwell! Dvs det kan bli MANGE luer frem til Jul :) 

Eneste du trenger er oppskrifta! Her kan du velge:

Du kan kjøpe den via 
og få den på mail ELLER du kan kjøpe den på 

og laste den direkte ned som Pdf - valget er opp til deg :)
Nå har du iallefall muligheten til å strikke
en skikkelig kjapp og lekker lue :) 

Ka vente du egentlig på? JALLA! hihi


* * * * *

Nå har eg fått i meg litt mat, gjorde godt det-har nemligen ikkje spist noe særlig siden lørdag! HYSJ! hehe Eg har også tent masse lys og inntatt kwellsroen :) Har GOD samvittighet for eg har vaska masse klær til Jr så nå skal han slippe å gå naken hehe Ali shaina hele kjøkkenet og vaska gangen så me nærmer oss ajour :) Herlig følelse :) 

Formen er upåklagelig og kwellen skal bare NYTES!
Kanskje eg forsvinner inn i garnhyllene
å finner meg litt Nepal??? Hvem vet!





KOS deg og NYT
Strikketøyet i kwell :) 






Go`klem fra ei Vibbedille i Kosemodus :) 

Ingen kommentarer: