onsdag 25. november 2015

Baby til Voksen - Lekre Oppskrifter

Sara Gresbach

Selvfølgelig ble det sent i går også, men i dag reiser Amira tilbake til Kr.Sand så me må jo utnytte timene skal vites :)
Hun sto for underholdningen i går kveld i form av Komedie på Tv og høytlesning i sofakroken hehe Eg fikk sittet å surfet
og fant mye lekkert og det midt på natta!

Det som er extra kjekt med en oppskrift er når oppskriften er STOR, stor på den måten at den strekker seg fra Baby/Barn til voksen - Enig? Eg fant noen slike og det er amerikanske
Sara Gresbach som står for de lekre oppskriftene:



(Bildet over)
Fra Baby til 12 år



Sara Gresbach

Barn til Voksen



Sara Gresbach

One Size



Sara Gresbach

Barn til Voksen



Sara Gresbach

Barn til Voksen



Dette passer jo helt supert, ikkje sant? Ja eg mener, du er jo så godt i gang med å strikke julegaver atte om du må slenge på et par til spiller vel ingen rolle? Eller? Litt kaos i rotet tåler man og til slutt så ja, da har man mange gaver ferdig og det verste som egentlig kan skje er at du blir arbeidsledig :)
Syns dette er en fin arbeidmoral ;) hihi


Nå skal eg bare sulle litt her hjemme, du vet, det er de der Juledukene eg må få i maskinen og så bør eg få på meg ei truse for i dag skal eg ned på senteret! JuHuuu -
Begynner å bli noen dager siden sist eg var ute hehe
Godt å lufte seg litt :) Satser på å få i hus en god del av kalendergavene iallefall-om ikkje det blir alle :) 

Amira blir hentet av en venninne som kjører henne til toget.
To fluer i en smekk; Gode venninnesamtaler samtidig som hun kommer seg inn til Stavanger og ikkje MINST så slipper
eg å sitte i RushTrafikken hjem igjen :) 

Jr er fortsatt litt pjusk m/feber så han ligger å sover ennå, 
triste greier nå når de skal starte med tentamen.....
Håper han er full fres igjen ganske snart ;)

Men du? Du får kose deg og fortsette med det du skal i dag,
er du i gang med jula? ferdig??




KOS deg og ha en fin Onsdag!
Snart Helg og ADVENT(!!!)





Go`klem fra ei ROLIG Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Vibbedille sa...

Bortsett fra strikkelysten stemmer resten overens med oss, tar det helt KULI for Jul blir det uansett :)

Det me ikkje får i mål vil me muligens ikkje savne likevel, Jul er til for å kose seg og ikkje stresse :)

Synd med strikkelysten din da! Håper den kommer snikende med Julestemningen :)

Kos deg og ha en fine dag!
Go`klem <3

Anonym sa...

Har du et godt tips til nettbutikk som selger sånn fint fargeskiftende garn som i den øverste genseren? Ser at du legger ut endel oppskrifter der jeg syns at mye av designet ligger i garnet, men finner liksom ikke helt sånn garn selv.

Vibbedille sa...

WEBS har mye lekkert! I denne aktuelle genseren er det brukt Malabrigo og du finne mange varianter her: http://www.yarn.com/product/malabrigo-arroyo-yarn/

Selv liker eg veldig godt CherryTreeHill Yarn - Bare søk på Google :)

Hvis du ser i høyre marg på bloggen min er det en liste med linker til flere flotte garnbutikker, gå inn på de og bare klikk i vei og se :)