fredag 6. november 2015

Til de Minste og de Små - 8 Nydelige Oppskrifter

Lisa Chemery

HVEM ville vel ikkje hatt en sånn søt kjole å kle seg opp i? Litt røff i stilen og passer supert til både Høst og Vinter :) Kanskje det er noe som havner under treet i år?

Str 6 mnd - 6 år





Lisa Chemery

3 mnd - 8 år




Lisa Chemery

3 mnd - 8 år


Minimi Knit Design

Str 6mnd - 10 år



KnitforSweet / Svetlana Volkova

Str 6 mnd - 8 år


Tin Can Knits

Str Nyfødt til Voksen str 58"


Kristen Rettig

Str 1 år (Gratis)


Lisa K. Ross

Str 6 mnd - 6 år


* * * * *

Jammen har det vært en noe sløv formiddag! Sto opp litt for tidlig, eller kanskje det bare er for få timer under dyna?
Ut må eg også en tur, været var ganske rusk i morges så Ali kjørte Jr på skolen dermed må eg hente han :) Etterpå tror eg at eg bare må sove en time eller 2 hvis ikkje kommer
eg til å duppe i fårikålen! :) 

Er i grunnen ganske herlig nå når Jr har fått skikkelig stor sykkel for han kommer seg ut over alt! Denne uken tok han opp igjen Akrobatisk Turn og Trampett!! Han gikk på det
i over 4 år da han var mindre og NÅ var lysten der igjen!
Da er det kjekt å kaste seg på sykkelen og komme seg frem.

Kjenner eg har hjerte litt sånn i halsen når han er på den type trening hehe Det går i FlikkFlakker og Araber med Skru
og eg vet ikkje hva! Men god trening, DET er det!
Fantastisk å se på! Dvs det er på an igjen med
dugnader og kioskvakter hehe

Tror bare eg tar på meg regnfrakken og høystøvlene i dag, jepp, da slipper eg å kle meg om til noe mer anstendige klær! Ikkje så farlig her på bygda vil eg tro? :) 




Men du må KOSE deg og ha
en Herlig og Fredelig
Ettermiddag :) 





Go`klem fra ei Zzøvnig Vibbedille :) 

3 kommentarer:

gimmeline sa...

Å så fine mønstre! Tusen takk for alt du leitar fram, her blei det fleire prosjekt til køen min, haha!!! God helg <3

Unknown sa...

Kan man få dem på norsk? :)

Vibbedille sa...

Oppskriftene finnes da bare på engelsk, men med engelsk fortelseoversettelse er det slett ikkje vanskelig :)