søndag 29. november 2015

En liten Luxus GiveAway - GARN selvfølgelig!


Alle har godt av litt Luxus i hverdagen, iallefall er Garnet "AIR" luxus for meg, ja, for det er ikkje akkurat et garn eg går
å kjøper til et større prosjekt iallefall :) Det blir ganske dyrt ;)

MEN, da eg hadde bursdag i sommer fikk eg penger og da kjøpte eg meg garn til den der PonchoGenseren, mulig du husker den? Eg bestilte Vinrød og denne Perlegrå- problemet er at Perlegrå har et ØRLITE lysblått skjær i seg og det skar seg med den Vinrøde.

Eg bestilte 4 nye grå "Air", ergo har eg disse 4 til overs :) 

Kan virkelig skrive under på at garnet er helt vidunderlig,
det er så mykt at det nesten føles som fuktig!
Super lett BabyAlpakka og Merino -
Hvert nøste inneholder 130 deilige meter :) 

Her kan du strikke noe mer enn bare 1 lue, ja du kan slå til med et barneteppe, eller en genser til en liten du kjenner?
Ja, hva vet eg, men NOE kan nok nettopp
DU få ut av disse nøstene :) 


Lyst på disse hjem i postkassa, ja som en liten
førjulsgave til deg fra meg? Ho Ho Ho

Det ENESTE du trenger å gjøre er å skrive en kommentar til meg under her så tar Random og eg en trekning på.....Tja.....
la oss si på
ONSDAG 2. DESEMBER
Sånn i kwellingen når eg har satt meg ned, Ok?
Fine, da er me enige :) 


* * * * *

Nå er iallefall EG klar for kwellen her i kroken, skal KOSE meg med den NYE AdventsKluten til Bitta JUHUUUU såååå GØY! Det er det eg har sagt. du må se å bli medlem

Bli da med å ha en Koselig FørJul :) 

Har t.o.m hatt 1 time på sofaen så eg føler meg helt klar!
GLEDER meg masse til i morgen kan du tro! Da skal eg på Floke Frisør å KOSE meg noen timer og bli Julefin hehe Amira kommer hjem samtidig så me møtes hos frisøren <3
Etterpå blir det nok litt VindusShopping selv om eg garanter ha noe både på Åhlens og "Søstrene Grene" MoHaaaaa Farlig Farlig :) 

Det å ta runden i sentrum for å få gitt bort alt av sjal etc utsetter eg fordi Amira vil bli med og da tar me en dag det passer for henne, timeplanen hennes er full i morgen :) 



KOS deg og ha en
Festlig og avslappet Kwell





Juleklem fra ei Ivrig Vibbedille :) 


121 kommentarer:

Wenche sa...

Å du galne dame;) gi bort noe slikt. Helt formidabelt! Ha en fortsatt fin søndag:)

Lisbeths Verden sa...

Dette hadde vært supert til en hals, jeg prøver lykken -!

Unknown sa...

MÅ jo bli med på denne! Jeg elsker dette garnet. Har strikka ei av mine luer i den, det tok 43 gram bare. Aldri har vel navnet passet bedre på et garn.

Kos deg hos frisøren.

Tone sa...

Oi oi!! Blir med på denne ja. Har aldri prøvd dette garnet, høres hærlig ut :)

Lisbeth sa...

Wow, for en fantastisk flott give-away. Tusen takk for at du deler så mye fint i bloggen din. Elsker den og henter masse (!!) inspirasjon her.

Unknown sa...

Det hadde vært supergode. Kjenner ikke garnet, så vil veldig gjerne prøve ☺

gimmeline sa...

Tusen takk for alle oppskriftene du finn fram og for alt du deler på bloggen din! Dette garnet har eg lenge hatt lyst til å prøve meg på.....

ainaeh sa...

Trur dette er d beste garnet jeg har strikket med.

God advent :) klem.

ainaeh sa...

Trur dette er d beste garnet jeg har strikket med.

God advent :) klem.

helgajorunn sa...

Alltid kjekt å lese bloggen din! Ha en fin adventstid.

Ina Håkestad sa...

Dette er virkelig blitt mitt nye favorittgarn, men det koster såpass mye at det er et garn man kun unner seg en sjelden gang ☺ jeg hadde blitt hoppende glad om jeg hadde vunnet så jeg prøver å flørte litt med random her �� ha en flott kveld videre og kos deg hos frisøren i morgen ☺

Magiske pinnar sa...

Så snill du er! Drops air er eit av mine absolutte favorittgarn - så mjukt og varmt og godt.

Unknown sa...

Fin blogg :) håper du får en super førjulstid!
Anne Britt Sandvik

Torhild sa...

Nydelig garn. Takk for alt det fine du deler med oss! Ha en fin søndagskveld og ei god adventstid.
Klem fra Torhild

Lillian M.R. sa...

Hadde vært kjekt å strikke en julepresang i så fint garn.

timmone sa...

Beundrer din evne til å gjøre jula klar tidlig og kose deg i hele julen :) Mens andre - som meg - stresser med alt det der i siste liten.

Drops Air sto jeg og klemte litt på i butikken her om dagen, og holdt på å kjøpe meg et par nøster. Men jeg var "flink" og kjøpte kun noen nøster Nepal som jeg hadde bestemt på forhånd. Men en dag skal jeg finne meg et mønster som passer til det garnet, og da hadde det jo vært supert om jeg kunne ha vunnet de nøstene dine.

Juleklem fra Anita/Timmone

amo sin blogg sa...

Spennande garn du loddar ut.
Eg vil gjerne vere med :)
Klem frå Anne-Mari

MonaN sa...

Oj, oj spennende garn som jeg ikke har prøvd før! Må prøve lykken! Ha en fin førjulstid og kos deg hos frisøren!

Liss sa...

Det garnet der er virkelig mykt og godt.
Jeg hadde blitt kjempeglad om jeg hadde fått sånt garn <3
Ha ei fin adventstid :)

Hilde sa...

Elsker det garnet! Ha en flott adventstid😀

Soline sa...

Det garnet har jeg aldri prøvd så jeg håper jeg blir den heldige vinner!

Ha en fin adventstid!

Anonym sa...

så herlig garnet ser ut . Jeg ønsker å vinne det . Ønsker deg en riktig fin advent . Mvh Hilde

Reidun sa...

Åh, det garnet hadde vært fint til et babyteppe! Jeg skal jo bli strikketante i Januar :)

Ha ei fin førjulstid og kos deg med dine :)

Klem fra Steinkjer

Anonym sa...

Har hatt lyst til å prøve dette garnet en stund, men som du sier er det litt dyrt så det har ikke blitt enda. Kanskje jeg har flaks?
Rannveig

Anonym sa...

Hei. Så snill du er som vil dele med oss :) Er jeg den heldige vil jeg lage et sjal. Fin blogg du har :) God adventstid ønsker jeg deg :)
Hilsen Laila Vikane.

Unknown sa...

Du er en herlig dame som vet å glede andre :)
Ha en herlig første adventskveld. :)

Unknown sa...

Du er en herlig dame som vet å glede andre :)
Ha en herlig første adventskveld. :)

Marion Grønvold sa...

Hadde vært moro å vinne garn 😁Takk for dine festlige kommentarer, gleder meg til å lese bloggen din hver dag 💜

therlang sa...

God første søndag i advent! Jeg prøver lykken på giveaway :-)

Unknown sa...

Deilig garn til et lekkert skjerf ��

Anonym sa...

Jeg vet at garnet er supermykt, og det hadde passet perfekt i min store, store garnsamling. Jeg ville nemlig strikke flere myke luer av det :)
Hyggelig at du koser deg med klutestrikking, det blir kjekke gaver.
Klemmer fra meg :)

Gunn Kristin sa...

Spennende med (for meg) nytt garn :)
Ønsker deg og dine en fin adventstid.

aase sa...

Helt nytt garn for meg, ser nydelig ut :)

Merete sa...

Så deilig garn😃

ruthjorunn sa...

Såååå snille du e��Dette har eg tilgode å strikke med men gjør det gjerne��

ruthjorunn sa...

Såååå snille du e��Dette har eg tilgode å strikke med men gjør det gjerne��

Sylvia sa...

Her var det mange kommentarer i dag!!
Kan det være pga Giveaway 'en din tro?;)
Ser deilig ut, det Air garnet. Har netop strikket i Air fra DSA som er en liten favoritt.
Og å strikke luer, er jo bare kooos!
Er med på en annen Giveaway også, som blir trukket nettopp denne dagen som din.
Da er det bare å håpe på at en av dem trekker ut meg :)
Jeg skal til frisøren på tirsdag, da er det lønningsdag. Tror det er 10 mnd siden sist, så nå trenger jeg en klipp!,
Lykke til hos din frisør også Vibeke.
Ha en fin ny uke.
Klem

Anonym sa...

Nydelig garn, jeg prøver lykken!

Hilsen Laila H

Anonym sa...

Så flott garn du vil gje bort :) Kunne passa her hos meg.... God tur til frisøren imorgon, kos deg.... :) stor klem frå Marta Kristin

akarinm sa...

Så utrolig morsomt med giveaway �� Henger meg med på denne, og krysser fingre og tær for litt førjuls lykke ������

Sirén sa...

Ah, ett av favorittgarna mine i lekker farge. Jeg lover å passe på dem��

Trampolize sa...

Oooooh! Dette ønsker jeg meg ��
Lue og pulsvarmere kanskje?

Trampolize sa...

Oooooh! Dette ønsker jeg meg ��
Lue og pulsvarmere kanskje?

Sissel sa...

ÅÅ, så herlig garn! Synd du ikke fikk brukt det selv, men utrolig koselig av deg at du vil gi det bort til noen andre som får glede av det :)

Så bra at du har fått hvilt deg ut ordentlig og er klar til i morgen!

Anonym sa...

God 1.advent! Og garnet er på ønskelisten! Hilsen Marit i Skogen

Anonym sa...

Jeg vil veldig gjerne prøve det garnet. ♡ Hilsen Anne

Anonym sa...

Garnet ser veldig fint ut 😀 Koselig å følge deg her. Mvh Ieh

Marianne sa...

Dette hadde vært supert å vinne :) jeg lærte å strikke for ett år siden, og har siden den gang strikket over 100 Bittakluter, rundt 20 polyhymniasokker (som var de første sokkene jeg noen gang strikket). Så strikekt jeg 7 luer og til slutt hev jeg meg å ponchogenseren. Det aller første store plagget jeg strikket. jeg strikket i hovedfarven vinrød, og m grå striper :)))
Jeg har fått helt dilla, og har strikket enda en ponchogenser (sort og petrol) og ikke minst har jeg de siste ukene strikket tre gensere, ett skjørt, støvlepynt og pannebånd.
Herreminhatt jeg er hekta... Så, jeg kunne fått stor glede av disse nøstene i min nye strikkeverden :)

Lise "Lizzy" Engdal sa...

Det hadde vært kjekt da =D det garnet er bare helt nydelig så hadde ikke hatt noe imot å endelig få strikket noe til megselv av det garnet! Krysser fingra så får du ha en koselig første søndag i advent i kveld ♡

Hiks sa...

Åhh har enda ikke fått prøvd det garnet. Du er bare så snill med disse giveaway'ene dine. Ha en flott uke !!

Jorunn Lindal sa...

Dette garnet har jeg ikke prøvd, blir kjekt for den som vinner med dette flotte garnet😊. Du har vært flinke å pynte hjemme, så koseligt hos deg😊. God førjulstid til deg og dine. Hilsen Jorunn😃

Anne Elise sa...

Så snill du er!! Har fått et nytt lite barnebarn på torsdag, ei flott lita jente, og dette kunne kanskje vært fint til teppe ???

Unknown sa...

Jeg ønsker meg veldig gjerne garn :)

Unknown sa...

Jeg ønsker meg veldig gjerne garn :)

Anonym sa...

Du vet å spre både inspirasjon og fristelser, du gjør det enkelt for alle oss andre å finne nye prosjekter til strikkepinnene! Drops Air er supernydelig, jeg har klappet på Air-nøster mang en gang, men aldri tatt meg råd til å kjøpe et......
Ha en fortsatt koselig 1.advent, og nyt mandagen!
Hilsen Margaretha

Lise "Lizzy" Engdal sa...

Det hadde vært kjekt da =D det garnet er bare helt nydelig så hadde ikke hatt noe imot å endelig få strikket noe til megselv av det garnet! Krysser fingra så får du ha en koselig første søndag i advent i kveld ♡

Anonym sa...

Åå det hadde vært herlig og vinne dette nydelige garnet❤ Så snill du er❤ Er inne og leser bloggen din hver dag, flere ganger om dagen. Super��Ønsker deg en fin kveld. Klem Lene

Unknown sa...

det ville være skønt, er netop i gang med ponchoen i naturhvid og tåge:)

Lilli sa...

Ja disse var fine. Kunne lagt noe fint av disse. kjekt å lese bloggen din,og i dag fann eg ei hua som eg nå er begynt på.

johanne sa...

oi snille du. Vil jo mer enn gjerne strikke av dette. Ønsker deg en fin førjulstid. mvh Gerd Johanne

Eli S sa...

Åå, så flott gave! Har bare nettopp prøvd, det, strikket en liten genser, og den ble utrolig myk og god! Så jeg prøver lykken, og ser for meg en hals/skjerf�� ha en fortsatt fin kveld, og kos deg hos frisøren i morra, jeg skal også til frisøren da�� Mvh Eli (will2iam)

Siddis back home sa...

oisann, dette var pop a gitt, vel, hive meg på eg og!

Unknown sa...

For en herlig gave!! Sier ikke nei takk til en sånn gave i postkassa i førjulstida:-) :-)

Kristin sa...

Å, jeg har ponchogenseren på todolista mi når julegavene er unnagjort, så dette hadde jo vært helt perfekt å vunnet. :D Så jeg krysser fingrene og håper på det beste. :D

Åhlens er forresten lagt ned, så der sparer du ihvertfall penga. ;)

Ha en fortsatt fin strikkekveld. :D

Myrtells rotekrok sa...

så snill og gavmild du er. Jeg elsker dette garnet

Unknown sa...

Først må jeg få si for en fantastisk blogg. Jeg er inne HVER dag og leser dine fantastiske inn legg. Hadde jeg vunnet skulle jeg strikken luer til kreftsyke barn.

Anonym sa...

Oi for en flott gave! I vill strikke lue/hals fortsatt go strikke/adventskvell til deg Birgitte Aarøe

M.L. sundheim sa...

Tenk om det hadde vært meg som hadde vært så heldig å vinne dette garnet.

sofen sa...

Håper å vinne! Jeg har akkurat oppdaget det vidunderlig myke Air-garnet og har strikket julepresang til sønn og svigerdatter. Og ønsker meg nå samme garnet for å strikke noe til meg selv! Jeg har også fulgt bloggen din i mange år, den er alltid like festlig å dette innom :)

Wenche Styve sa...

Så koselig! Du er bare så god som gir bort garnet ditt <3 Ønsker deg en fin adventstid :-)

Evy Sandnes sa...

Må bli med på denne. ☺ Takk for alt du deler her på blogger din. Er stadig innom å leser. Ha en fin førjulstid. ☺

Ragnhild sa...

Jeg hadde blitt kjempeglad for å vinne dette garnet!!!😊

Anonym sa...

Om jeg er så heldig å vinne, så skal min flinke datter få det.
Takk for mye koselig lesing Vibbedille 🌹
Klem fra dunna

Anonym sa...

Ingen kan vel si nei til en sånn sjanse. Og takk for at vi alle får ta del i ditt liv og strikkerier :) mvh marit b

Quiltefeen sa...

Åå dette er virkelig luksusgarn! Krysser fingrene.. God 1.advent :-)

Anonym sa...

Fire uker til JUL, men det er lov å ønske.
Kjempefin gave, fra en snill julenisse;O)
Bentehs@getmail.no

toneab sa...

Nettopp dett at garnet har litt lyseblått i seg gjør at det synes fristende .....du er veldig snill som deler. Ønsker deg og dine ei fin adventstid.

Solveig sa...

Friste friste bare navnet Air gjør at garnet høres spennende ut ... Lett som luft.... Ser for meg et sjal som flagrer i vinden. X-strikkepinnene og venter i spenning.

Gleder meg til å følge dere gjennom adventstiden. Du legger nok ut den ene fristelsen større enn den andre. To do lista øker og øker, men det var den tiden da.

Nyt frisørtimer din 😊

Bundingen sa...

Her var det jammen mange som ville prøve lykken, og jeg hiver meg med jeg også. Dette garnet har jeg hørt mye fordelaktig om, men ikke prøvd selv.

God førjulstid ønskes fra Ingunn

Marit sa...

Deilig garn! Hvis jeg vinner skal jeg gi det videre i julegave til ei niese som ønsker seg mjukt garn og ei enkel strikkeoppskrift. Julegaveønske etter tantes hjerte! 😃

Mammaka sa...

Dette garnet ser virkelig deilig og mykt ut. Lue og hals kunne vært midt i blinken til meg selv. Egostrikk i lekker gråfarge, hadde vært noe. Du er jammen snill, som lager en så luksuriøs "gi-bort".

Anonym sa...

Sååå,snill du er :)Har aldri prøvd det garnet før,så godt og mykt ut :) Ønsker deg en fin Anventstid :) <3

Eva sa...

ADVENTSTID skulle det stå :) :)

Anonym sa...

Ja takk! Digger bloggen din og prosjektene dine, selv om de ofte er totalt forskjellige fra hva jeg liker selv :)
Line K. Leirvåg

Tantekaramellen sa...

Garnet ser deilig ut og fargen like så. Gleder meg til å se mer av Airgenseren.

Anonym sa...

Ja veldig, veldig gjerne.Flott garn du gir bort.Ha en fin adventstid, hilsen Vigdis - viva301@hotmail.com

Ina Larina sa...

Åh, dette hadde vært helt supert! Jeg har aldri prøvd dette garnet før, men navnet høres jo helt herlig ut :) Ønsker deg en kjempefin adventstid!

Ina Larina sa...

Åh, dette hadde vært helt supert! Jeg har aldri prøvd dette garnet før, men navnet høres jo helt herlig ut :) Ønsker deg en kjempefin adventstid!

Hilde sa...

Aldri kjøpt eller prøvd det garnet selv, bare klemt på det 😉
Sikkert vært deilig rundt halsen! 😊

Marianne sa...

Nyt besøket hos frisøren Vibeke:)
Ser du har kommet langt med julepynting alt. Eg har ikke tenkt tanken engang. Influensa på andre uken nå, begynner å bli en aldri så liten smule lei.
Men det må jo gi seg snart så strikkeorken vender tilbake.
Kos deg med fullt hus for en stund. Det er ikke bare bare å ha ungene langt borte. Når mellomste bodde i Stavanger føltes det utrolig langt unna husker eg.

binni sa...

Ønsker deg en fin førjulstid 😊

Unknown sa...

Dette hadde jo vært en fantastisk "kalendergave". Har aldri strikket med dette garnet, men det høres jo helt nydelig ut :-)

Unknown sa...

Dette hadde jo vært en fantastisk "kalendergave". Har aldri strikket med dette garnet, men det høres jo helt nydelig ut :-)

Unknown sa...

Wow �� Det garnet er så mykt og helt sikkert magisk å både strikke av og ha på seg.. Krysser fingrene på at jeg er den heldige vinneren �� Rene julaften til den som er så heldig å få denne pakken i posten.

Karen sa...

Wow, dette garnet er så godt å ta på. Har aldri strikket av det, så jeg krysser fingrene.

Anonym sa...

Det er så koselig å lese om dine juleforberedelser og morsomt med inspirasjonsinnlegg:). Må innom og lese hver dag:) Klem fra Merete

Anonym sa...

Så flott en førjulsgave! Jeg er innom bloggen din hver dag. Du skriver så morsomt fra deres hverdag og har flotte bilder så det kribler i fingrene etter å begynne på nye prosjekt �� Ha en fin adventstid! Klem fra Hege.

Anonym sa...

Med alle dei fine mønsterlinkane du legg ut, kan det ikkje vera problem å finna eit prosjekt til desse flotte nøsta! Mvh Martha (Martha@knett.no)

Unknown sa...

Hadde vore utruleg kjekt å vunne!����. Så eg håpar på litt vinnarlykke no��❤️

Eli Kristin Magnussen sa...

Weee, så snille julenisse du er. Tidlig ute :D

Må jo bare prøve lykken her. Har hørt mye flott om garnet, men ikke testet det ut. Tvi tvi for vinnerlykke! :)

Ønsker deg ei herlig uke!

Mari-Anne sa...

Hei!
Jeg har aldri vært med på *give away* før, så det må jeg prøve!
Bloggen din inspirerer!
Ha en fin dag!

Hilsen fra Mari-Anne

Wenche D sa...

Har aldri hatt dette garnet på pinnene mine, kanskje eg er heldig denne gang?... Flott garn å gi beort!

Linn Cecilie sa...

Wow! For en flott giveaway! Her må man jo bare prøve seg =)

Ha en fin dag =)

Linn Cecilie sa...

Wow! For en flott giveaway! Her må man jo bare prøve seg =)

Ha en fin dag =)

Sonja sa...

Må prøve lykken selv om jeg nok venter med selve strikkeprosjektet til januar. Luxusgarn har jeg ikke for mye av. (vanlig garn er en helt annen historie).

Anonym sa...

Morning,jeg elsker bloggen din,gaar inn hver morgen,og alle de fine oppskriftene.Dette garnet ser herlig ut,kunne likt og vinne det.Takk for bloggen din.Hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Gro sa...

Så flott garn!

Anonym sa...

Fint garn og en flott blogg. Koser meg med oppskriftforslagenen du legger ut.

Ha en fin dag!

Anita

Ann Traasdahl sa...

Det garnet har jeg lenge hatt lyst til å prøve - før jeg legger
ivei med ponchogenseren :-)
håper det blir meg - og ønsker alle en flott adventstid

siddisisalou sa...

Klart jeg må være med på dette. Litt spenning er ikke dumt.
Kanskje nok til en hals eller lue ?

Nimeja sa...

Hadde vært strålende tilskudd til en ellers stram økonomi i disse juletider! Ønsker deg en strålende adventstid!

Anonym sa...

Hesann, her må æ sleng mæ på....har kjempelyst å prøv det garnet....er så mange som skryt av d....
Hilsen Monica Skogstad

Anonym sa...

Fint garn, må jo være med på denne flotte gi borten. Mvh.Helene (helene-vaga@hotmail.com )

Sigrid sa...

Jeg er selvsagt med på å prøve lykken. Har ikke prøvd det, så det hadde vært moro. Snill du er som lager fin give-away.

Tussilago sa...

Du er vel snill i førjulstida;)
jeg sier takk til å være med på denne trekningen!
Skal følge med på bloggen din på onsdagskvelden!

hilsen Beian

Ruths datter sa...

Dette er et superfint garn. Slenger meg med i julestria.
klemmer

Line sa...

Leser bloggen din hver dag�DU������...D..��. D.. D. D
Du inspirerer SÅ mye med din fantastiske holdning til livet, og strikketips. Kan man ønsker mer��God klem til deg fra Line

Oddbjørg sa...

Du er så gavmild Vibbedille! Kan ikke si nei takk til å være med i trekninga av slikt garn.
Kos deg i adventstida.

Nita sa...

Åhh det garnet er så deilig. Er så morsomt å følge bloggen din. Ha en fin adventstid.

Anonym sa...

Kan gjerne lage noe pent av det garnet