onsdag 18. november 2015

Gå Amokk med Striper- Flotte StrikkeOppskrifter!

Åsa Tricosa

Eg gikk på trynet i tastaturet da eg kom over denne flotte dama her! Snakk om å virkelig komme over en haug med Drømme Design for en "Stripe Freak" som meg!
Eg både dånte og gikk fullstendig i staver! Utrolig lekre striper og ikkje minst sammensetning av farger :) 

Ta deg ei stripe og KOS deg:


Bildet over - Opp til str 50"



Åsa Tricosa

Opp til str 50"



Åsa Tricosa

Opp til str 50"



Åsa Tricosa

Opp til str 50"



Åsa Tricosa

Opp til str 50"

Ikkje sant at DU også ble betatt?
Eller er det bare eg som er fullstendig Stripe Gal??

Du kan se mer av Åsa tricosa sine design HER!

Ja, har sagt det 1000`vis av ganger; Eg DIGGER striper mest av ALT! Dessuten bruker Åsa Tricosa utrolig herlig garntyper som også er enkle å få tak i, som f.eks Holst, ser at noe også er strikket i Wollmeise så her har du mange garntyper
og ikkje minst FARGER å velge i :) 

Eg er straks i havn med sokk 2 og i dag HÅPER eg at garnet som egentlig kom i går finner veien til vår postkasse, hvis ikkje blir det en tur innom på Posten i dag også....
TENK om eg blir ferdig med sokken i dag, ja og så har eg ikkje det nye garnet i hus!? KATASTROFE! Skal jo liksom slenge et sjal på pinnene så dette kan bli krise! *ler*

* * * * *

Sånn Off Topic kan eg jo fortelle at kirurgen som eg var hos forrige mandag vettu, han ringte i dag!! Trodde ting var ferdige eg og at eg "bare" hadde en liten "fettklump" som ble fjernet....men neida, han kunne fortelle at han hadde fjernet flere Cyster og at resultatene etter prøvene som var tatt var nå kommet, Ok, kjente at eg ble klam i hendene mens hans snakket. Forrige gangen eg fikk positiv tilbakemelding fikk eg det pr brev så mange tanker fikk tid å fyke gjennom hjernen.

Men han kunne fortelle at alle cystene var kreftfrie :) + at han så ikkje nødvendigheten av å gjøre det èn gang til for å gå opp til nyrene siden CT bildene av nyrene var helt fine!

Jammen ikkja rart eg har følt meg litt "sår" i blæra den siste uka! Nå kjennes det mye bedre ut :) 
Herlige Nyheter det sånn mitt uka!


Men nå skal eg ta å strikke litt før eg skal avgårde for å hente mor mi på verkstedet her nede, hun har fått levert inn bilen til dekkskiftet og siden de skal ta den "inni mellom" skal eg hente henne, må nok ut igjen senere for å kjøre henne ned igjen - Ja hvis hun ikkje blir med hjem her.
Så er det bare å få hjem Jr, han skal ha med en Gaming Kompis så her blir det nok full rulle :) 






KOS deg Du også og finn på noe GØY!
Det er jo snart helg! Strikk noen striper!





Go`klem fra ei Vibbedille med en rygg som er delt i 2 :) 

2 kommentarer:

Med kjæleik til livet sa...

Truddeludd kor bra


og striperer kule --- monika smil

Sylvia sa...

Så godt for deg å få positiv tilbakemelding fra legen din.
Nå kan du puste ut.
Lekkert, lekkert, lekkert!!! Jeg elsker også striper. Takk for at du viser oss alt det fine du finner.
Fikk en slags hodepine, så vondt at jeg har kastet opp. Så nå er det en stille kveld med cola, fordi jeg skal jobbe ekstra i morra.
Ha en fin kveld Vibeke.
Klem