mandag 23. november 2015

Flotte Sponsorer til Jubileumet

Det er spennende tider fremover, ikkje bare er det snart Jul, men det nærmer seg BloggJubileumet mitt! I tastende stund har eg 1.897.459 besøk, til nå i november har eg 143.083 så dvs at bloggen kommer til å bikke 2.000.000 omtrent midt
i jula! DET kan jo være koselig for flere det :) 

HVIS du er en drevet nettshopper innen pinner og garn drar du muligens kjensel på noen av disse Logoene??
Innen jul håper eg det er ENDA flere :) 

Etter hvert som premiene kommer i hus vil hver Sponsor få hvert sitt innlegg hvor me tar en Sneakpeak på selve premien, tror dere har mange Go`saker i vente :) 

Hvis du som leser akkurat dette nå....eller har en nettbutikk, en butikk, en kiosk etc som selger ting som me strikkere/heklere bare ha har du muligheten til å bli profilert via min blogg!

Jepp, eg jakter fortsatt på aktuelle sponsorer
til dette Jubileumet :) 

Leserene mine er i flertall damer i alle aldre, hovedtyngden ligger mellom ca 26 til 50 år så det er klart at me liker andre ting enn garn også, selv om me får litt pustebesvær
og svettetokter med for lange strikkepauser :)

Kanskje DU har en idè om noe som kunne vært supert til en annen form for premie? Kjør På :)
Du kan i tilfellet sende meg en Mail :) 




Sånn ellers har eg kommet meg i pysjen etter en god kwil
og hadde i grunnen rigget meg til sammen Amira for å glo litt på Tv og bli underholdt av hennes FANTASTISK kommentarer, meeeeen DER slukna jo hun: Godt under dyna oppi begge saccosekkene :) Dagens ungdom altså ;) 

Jaja, regner med at hun kvikner til etter hvert og at me får oss en koselige kwell, eg er iallefall klar til å plukke opp strikketøyet :) I kwell blir det Jule-Strikk- KOSELIG :) 





KOS deg DU også og ha en
Fortreffelig Herlige kwell :) 






Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

4 kommentarer:

Wenche sa...

Spennende tider altså:)

Håndarbeidsfrua sa...

Dette blir spennende.

Marion Grønvold sa...

Elsker kommentarene dine og se hva du strikker 😁

Else sa...

Det er altid så godt at komme ind på din blok og være med i dine oplevelser. Du har en fantastisk evne til at delagtiggøre andre i dine oplevelser.

KLEM Else