søndag 1. november 2015

Lekkert Garn - Ny Give Away!


Det er ikkje å legge skjul på at lageret mitt inneholder ganske så mange skatter, og JA det kommer til
å bli lagt ut flere fremover :) 

I dag plukket eg med meg 2 nøster Limbo Mexiko, et utrolig herlig garn kan du tro! Det er 100% ull (SW) og det er 125 m på 1 nøste-altså mer enn nok til f.eks en lue eller 2 :) 

Siden bloggen kommer til å bikke 1,8 millioner besøk i dag vil eg at DU skal få disse 2 som Takk for at du leser
og forhåpentligvis koser deg :) 


Selv har eg strikket mange Tychus Luer i dette garnet....

.....her har du en som går i Blåfarger,
alle nøstene har det samme "mønsteret"




Syns i grunnen disse fargene er veldig lekre, duse og fine :) 


Eneste du trenger å gjøre for å ha en sjans til å få de hjem
i postkassa er å legge igjen en kommentar på dette innlegget så tar Random og eg en kjapp trekning i morgen kwell :) 
På den måten får du også en fin søndag :) 



Eg skal iallefall ha en fin søndag, har akkurat vært i dusjen, stelt meg og fått på meg kjole :) 
Gutta lar eg være hjemme for eg vil ha opp til flere
koselig STRIKKE-timer hos min mor :) 
Mannfolk/Gutter begynner fort å kjede seg og sitter å tripper når 2 kvinnfolk sitter å strikke og skravler garn og da er det like godt de er hjemme :) 

Har bare igjen å svinge litt mascara og så er eg KLAR!
Gleder meg :) 





KOS deg og ha en Eventyrlig
Herlig Søndag :) 





Go`klem fra en veldig Fornøyd & Glad Vibbedille :) 

43 kommentarer:

Wenche sa...

For et besøkstall, imponert!

ainaeh sa...

Imponert, men ikke overrasket over de besøkstalla dine. Ikke en dag uten tante vibbedille 😀

ainaeh sa...

Imponert, men ikke overrasket over de besøkstalla dine. Ikke en dag uten tante vibbedille 😀

Unknown sa...

Tusen takk for herlig blogg! Hadde ikke vært dumt å vinne det flotte garnet; )

Solveig sa...

Tar av meg hatten ...1,8 mill et utrolig tall 😊 Vel fortjente besøk ... Håper alle koser seg like mye som meg 😊 Takk for at du deler både opp og nedturer. Livet har aldri vært rettferdig, men man kan bare gjøre det beste ut av det. Det virker som du og dine har den rette innstilling.
I sommer og høst har du fristet med både den ene og den andre oppskriften ... Døgnet skulle hatt flere timer 😊 Kos deg med mammen og gratuler med vel overstått. Pakken faller sikkert i smak. Her Xes strikkepinnene, og håper jeg en pakke kommer min vei også.

Ha en fin søndag

Anonym sa...

Grattis!! :) (y)

Fantastiskt! :)
Hoppas !
:)

Kram/ Ingrid Gerdin

Siv sa...

Imponerande beslkstal, men absolutt ikkje overraskande. Beste bloggen eg veit om :)

Reidun sa...

Jeg er ikke overrasket over så fine besøkstall, med en så flott og velskrevet blogg! Jeg gleder meg til å lese dine innlegg hver dag :)

Ha en flott dag sammen med mamman din og kos dere med skravling og strikking :)

Vi på Vik sa...

Er ikke så rart besøkstallet er såpass når bloggen er så bra!!! ♡ Håper du får en knallfin dag!☆

Lisbeths Verden sa...

Flotte tall, prøver lykken igjen, ha en fin søndag , hilsen Beth

Unknown sa...

Grattis !!! Så godt at du er bra igjen, ha ein flott søndag sammen med ho mor ! Kos dåke MASSE!

Tone sa...

Jammen imponerende med et slikt antall besøkende på bloggen din. Kan jo forstå det også, for jeg synes det er en kjempetrivelig blogg. Mange flotte tips har du også kommet med!
Kos deg hos mor din i dag! :-)

Jorunn Lindal sa...

Flotte tall!! Kos deg hos mamma med strikkedag��. Hilsen Jorunn

Unknown sa...

Gratulerer med flotte besøkstall. Prøver lykken, for jeg strikker bare luer. Da er det kjekt at man kun trenger et nøste.

johanne sa...

1.8 mill... Det er bare å ta av seg hatten..... å gratulerer. Må no bare inn å lese bloggen din hver dag. Lykke til videre og kos dere med strikkinga i kveld..

binni sa...

Juhu. Lykke til med trekningen. Du er bare såå hærlig et menneske :0)

Laila sa...

Fantastisk tall, men er ikke overrasket. Bloggen er fantastisk😄

Else sa...

Ikke så tit jeg lægger en kommentar, men dette er den eneste blok jeg stort set læser daglig.
Du er god til at formidle på en positiv og levende måde - det er som at være med både når du fortæller fra ture ude og om fund af opskrifter.
Tak for en dejlig levende blok

Klem Else

Bundingen sa...

Det er en fornøyelse å lese bloggen din, men det er dessverre ikke så ofte jeg gir lyd fra meg.
Prøver lykken på Give awayen din. Lekkert garn!
Gratulerer med alle visningene!

Fortsatt god søndag fra Ingunn

Anonym sa...

Gratulerer med alle besøkene på bloggen din!

Er innom å leser hver dag, koselig å følge deg.

Hilsen Laila H

Torhild sa...

Alltid fint å lese bloggen din.
Nydelig garn, så jeg får også prøve lykken!
Hilsen Torhild

Marit i skogen sa...

Gratulerer!! Jeg er innom og lar meg inspirere hver dag.

Anonym sa...

En kjempefin blogg . Jeg er innom hver gang du oppdaterer . Jeg ønsker å prøve lykken . Vennlig hilse Hilde

Unknown sa...

Skjønner godt at mange er innom bloggen din daglig. Veldig koselig å "st(r)ikke" innom deg. Håper du kommer til å fortsette å skrive i mange år :-)

Hilsen fra Grethe Knive

AnnetteK sa...

Med så mange besøkende, så må jo det bety at det mange som setter stor pris all den positive energien du sprer!
Stå på, gleder meg til fortsettelsen <3

Klem

Anne Sofie sa...

Gratulerer! Flott blogg du har. Hilsen Anne Sofie

Sigrid sa...

For noen tall! Gratulerer. Og stas med premier til leserne. Ha en fin uke!

Hilde sa...

Gratulerer med Flotte tall. Flott mor du har, hun holder seg godt.

Anonym sa...

gratulerer , vel fortjent :) vil gjerne være med i trekningen

mvh
Kjerstin
wilak@online.no

Oddbjørg sa...

Imponerende, men ikke overraskende. Du får fram så mye positivt til tross for plagene du har. Leser bloggen din hver dag.
Håper november blir en bra måned for deg!

Wenche D sa...

Eg koser meg med bloggen din. Gratulerer med imponerande besøkstall!!

Hiks sa...

Koser meg med bloggen din.Innom flere ganger hver dag. Ha en flott mandag !!

Sophies verden sa...

Fantastisk!! Det e like morsomt å lese bloggen din selv om æ ikke alltid har like god tid til det :) æ har fått utrolig mange tips og ideer av deg opp gjennom tiden :)

Signe sa...

Er innom bloggen din stort sett hver dag. Og det garnet kunne jeg tenkt meg.

ruthjorunn sa...

Gratla med enorme besøkstall🙆kjekt å lese for andre "trådgalne"😀
Fiiine kvelden.

ruthjorunn sa...

Gratla med enorme besøkstall🙆kjekt å lese for andre "trådgalne"😀
Fiiine kvelden.

ruthjorunn sa...

Gratla med enorme besøkstall🙆kjekt å lese for andre "trådgalne"😀
Fiiine kvelden.

Anonym sa...

Så flott besøkstal, fleire enn meg som liker bloggen din :) Flott garn du vil gje bort, kunne godt strikka med det eg :)) Ha ein flott kveld med og utan strikketøy, klem frå Marta Kristin

Unknown sa...

Gratulerer med mange besøk :) Blir så påvirka av alt du legger ut, lagrer alle gratisopskriftene du legger ut på Ravelry så nå vokser bibliotek. Du er dagens høydepunkt her hos meg I Hønefoss :)

Unknown sa...

Gratulerer med mange besøk :) Blir så påvirka av alt du legger ut, lagrer alle gratisopskriftene du legger ut på Ravelry så nå vokser bibliotek. Du er dagens høydepunkt her hos meg I Hønefoss :)

Lilli sa...

Kjekt å lese det du legger ut, og alle de kjekke strikketingene/oppskriftene. forstår at mange leser hver dag, og det gjør eg og.
mvh Lilli

Anonym sa...

Gratulerer med mange besøk !!!
Beste hilsen Linda :)

Unknown sa...

Det går fort unna hos deg, er jo ikke lenge siden det var 1 mill :)
Gratulerer! :) Og garnet skal jeg rydde plass til i mitt lager... :-)