torsdag 12. november 2015

Strikk Dåne Prosjektet! - Gratis Oppskrifter

Rowan Yarns - 2015

Ååå kan tro eg dånte da eg så genseren over!! Egentlig er eg ikkje glad i blått, men eg faller helt i staver når blått er blått på denne måten sammen med natur! Akkurat som i kofta mi som eg snart skal starte på! *STOR JUBEL* 

Ikkje sant du dånte litt du også over denne genseren?
Du ble iallefall litt sånn kort i pusten, ikkje sant?
At den i tillegg strikkes i Rowan Lima som er en blanding av BabyAlpakka og Merino er jo i "Dåne Kategori" -
Kjenner at denne seiler HØYT opp på lista!

Oppskriften er GRATIS, men les godt på siden du kommer inn på for du trenger KUN å registrerer deg hos Rowan så kan du laste den ned. La meg si det sånn; Rowan Yarn er ingen dum plass å være registrert altså! 



YOTH Yarns




Kate Bostwick

Puter er ingen dum Julegave!

Koster noen kroner



Purl Soho 

STILIG!



Anna Dianich / Kate Gagnon Osborn



JuHuuuu er var det jammen noen herlige Go`saker!

* * * * *




I går fikk med migrene medisinen til Jr i hus og ALLEREDE
i dag måtte den i aksjon! Jr begynner på skolen 8.30
og halv 10 ringte læreren om at Jr var drittdårlig
og om me kunne hente han!

Ali hoppet i bilen på et blunk og innen 5 min hadde eg Jr hjemme, da hadde anfallet startet for ca 20 min siden,
fikk i han 2 Paracet og en Spray med Imigran,
fikk han i seng og slukket lyset - ?
Jo nå sier han at det er nesten borte! Hvor FANTASTISK er ikkje det?? Så nå håper eg det var gjort med det for denne gangene! HVIS anfallet ikkje har stoppet helt etter 2 timer er det ny spray. Håper virkelig dette har
drømmeeffekt på han :) 

Eg kunne ikkje bruke dette, mine anfall ble bare svakere
og varte i 3-4 dager! Da vil eg heller ha det heftig i 12 timer, men å se på at ungen din har det så vondt at han ikkje klarer å gråte en gang, ja det unner eg absolutt ingen! 

Uansett ser det ut for at dette blir en fin dag tross alt! Har en del eg skal gjør, men eg får ta det etter hvert tenker eg, mye klær skal brettes og rommet til Solstråla må freshes opp- Jepp hun kommer hjem sent i kveld og eg gleder meg sånn :) Skal bli så godt! Ca 2 mnd siden at me så henne nå!

Utenom det så vet eg om èn som kommer til å bli SUPERHAPPY når han våkner hehe Me har nemligen slått på den store tromma og kjøpt ny Pc til jr! JuHuuuu

Nå har han slitt veldig lenge med en Laptop som bare krasjer! Nå får han DENNE Flotte! Men vettu hva som er ENDA flottere?? Me har nemligen vært så heldig å fått kjøpt den av en mann i Florø som har brukte den moderat i 1 år
og me slapp unna med halve prisen + me får med ekstrautstyr som tastatur, mus etc STOR JUBEL!

Kan nesten ikkje vente til han våkner for Pc`en ble akkurat levert på døra! hehe Var meningen å gi han Pc til Jul, men du og eg vet jo hvordan det er å KOSE seg på nett
og PLUTSELIG være uten så nå syns me han hadde ventet lenge nok + at me var jo så heldige :) Gleder meg ja! 

Men nå må eg ta å gire opp tempoet her å få ryddet litt! Niesen vår og Sjarmøren kommer en tur i ettermiddag og da kan det ikkje være Bombet hehe 





KOS deg masse og Ha en
STRÅLENDE Tordag :) 
Det er min plan iallefall!






Go`klem fra ei spent Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Huff ja, mammahjertet blør over unger som er syke.
Veldig godt medisinen virket så bra for han.

Den Father Cables må sjekkes ut mer.
Den var rålekker!

Ha en flott dag videre.

Wenche sa...

Håper medisinen virker skikkelig. Vi har prøvd oss gjennom hele registeret og tror at det som nå er kommet i hus virker. Tenker gutten blir fornøyd med ny PC :)