mandag 23. november 2015

Enkle og Lekre Julegaver - Oppskrifter

Aliciaplum


Selv om eg elsker farger og til dels sterke og "uvanlige" kontraster faller eg veldig fort for det sarte og forsiktige!

Både design og fargevalget til Alicia Plummer er nettopp dette. Ganske enkle design så flere av har muligheten til bare
å kaste oss rundt og strikke :)
Et strikketøy man virkelig kan nyte!


Bildet over



Aliciaplum




Aliciaplum




Aliciaplum




Aliciaplum



Ikkje sant dette var lekkert? Eg ble ganske betatt altså
og hvis du vil se mer av slike yndige design kan du sjekke ut siden til Alicia Plummer HER!


* * * * *


Selv er eg ca halvveis på det Juleprosjektet eg har på pinnene og har ingen andre planer enn å strikke, kose meg og ha ME-TIME! Eg er seriøst UNDERERNÆRT
Me Time! Kjente eg var helt YR da eg lå å våknet
under dyna i morges! 

Planene var at Jr skulle sykle slik at han kommer seg fort
og greit hjem fra skolen fordi Amira skulle få ha bilen siden hun skal jobbe i Stavanger i dag. MEN! Værgudene ville det anderledes! Det verste og skumleste som kan skje sånn rent værmessig skjedde. Underkjølt Regn!

Jr kunne på ingen måte sykle da ALT, ja og da mener eg ALT var speilblankt! Men Ali er ikkje redd for glatta og er faktisk veldig flink på is så han fikk Jr på skolen og når Amira skulle på jobb kl 10 var det verste over,
men fytti det er skummelt altså!

Håper ikkje det er øs pøs når Jr skal hjem for
i dag må han gå! hihi

Uansett så har eg mange timer Me-Time igjen, Ali har lagt seg og det er bare Milo og eg som er oppe, det er såååå HERLIG! Nå har det vært noe nesten HVER dag i hele forrige uke + helga OG Kveldsbesøk flere kvelder!
Det kan nesten bli for mye hehe Kjekt med besøk, men eg kjenner eg blir så sliten når det er flere dager på rad!
Sur og grinete blir eg også og nesten litt desperat hehe
Det er neste så eg sitter extra lenge på do når eg er der HAHA




Anyway:
KOS deg og ha en
Flott Vinterdag!





Go`klem fra ei Glad og Fornøyd Vibbedille :) 

1 kommentar:

Unknown sa...

Lekkert og delikat det der ja, må inn å se mer.

Haha, ja du er nok ikke den eneste som har blitt sittende ekstra lenge på do, bare for å få puste litt alene.
Husker spesielt da unga var små, da benyttet jeg sjansen, når pappan kom fra jobb.
Kos deg i sofakroken din, jeg fyrer i svartovnen og drikker kaffe.