søndag 29. november 2015

Strikkeprosjekt med Unike detaljer! - Nydelige Oppskrifter

Monika Sirna

Eg hadde ikkje klart å blogge designene til Monika Sirna UTEN å ta med dette extremt lekre skjørtet! Nå vet eg ikkje om det er et skjørt for meg, men eg falt helt i staver over fargekombinasjonen! Sett noe såååå vanvittig flott?? Dessuten er det strikket i Bugga, et garn alle bør prøve iallefall minst 1 gang i sin strikkekarriere :) 

Monika er fra USA og har virkelig et øyet for detaljer!
Hennes mål er å tilføre noe helt spesielt til hvert eneste prosjekt slik at de alle blir unike + hun strikke kun i garn med høy kvalitet. Du finner mye av garnet hun bruker HER HER HER og HER 

Du kan selvfølgelig bruke det garnet du vil, men av og til er det herlig å spandere det lille extra :) 
Ta en titt å nyt!


Bildet over



Monika Sirna




Monika Sirna

Ved kjøp av denne oppskriften får du 
med både oppskrift i Worsted og DK



Monika Sirna




Monika Sirna



Du kan se mye mer av Monika sine design hvis du tar en titt HER og har du spørsmål vedrørende hennes
design og oppskrifter kan du melde deg


* * * * *

Kan nesten ikkje forklare hvor herlig det var å komme inn på et strøkent kjøkken i dag og lage kaffi! DET er søren meg lenge siden gitt! Bordet har i mange måneder nå blitt brukt til oppbevaring av ting som ikkje har en egen plass!
Kan jo avsløre at påskeduken lå på under alt rotet!
Men nå er det sortert, noe kastet og andre ting har fått sin helt egen plass og NÅ må det vare :) 

Det går faktisk an å sette seg ned å spise om man vil det hehe Jepp for stolene er ikkje lenger okkupert av skåler
og fat hehe Kanskje me må ta en middag rundt
det bordet snart? Ellers har me jo spisestue inni stua som
blir flittig brukt.Har litt mer ermslag der noe som
er viktig for gutta hehe

Det var meningen Amira skulle komme hjem i dag,
men hun fikk ikkje billett før i morgen- Jaja
Eg har swisjet på frisørtimen min så da treffer eg henne der før hun skal på jobb, DET blir jo KOSELIG! Mulig eg skal ta BUSSEN hjem fra byen!?!?!? Tro om eg husker hvordan DET fungerer!?? Er jammen år og dag siden sist! Tenkte at hvis formen er snill så skal eg innom noen butikken for eg har nemligen litt i hodet som eg bare MÅ utrette, ja som f.eks en tur på "Søstrene Grene". Akkurat det kan jo bli veldig farlig for det er SIKKERT mye kjekt til Jul der Ho Ho

Som du skjønner så blir det en ganske så aktiv
og "spennende" dag for en sofasliter HAHA
Planen er også å ta meg seg luer, sjal, sjerf og votter for
å oppsøke de som trenger det, men siden eg nå må bære ALT eg skal ha med meg må eg se hvordan eg kan løse det.
Pleier å ordne seg for snille piker :) 

Nå i dag skal eg bare KOSE meg som vanlig, får eg et Kick innimellom blir det nok til at eg gjøre noe småtteri, men etter at eg hadde sånn delvis migrene i går er eg litt ØR!
Ja litt mer tullerusk enn vanlig vil det si hehe




MEN du?
KOS deg, tenn 1 lys og ha
en Herlige Søndag :) 





Juleklem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

1 kommentar:

Unknown sa...

For en fantastisk designer. Utrolige detaljer hos henne.
Må helt klart inn å lese mer. Veldig enig med deg i at det skjørtet med lime og cerise kombinasjonen var uberfantastisk *dån*

Slit sofa du, det er greit å ha full ladet batteri til i morgen.