mandag 16. november 2015

Starter uka med litt Go`saker - Lekre Oppskrifter

Plucky Knitter / Amy Miller

Morgentimene i dag har vært herlige, har sittet å surfa etter herligheter mens eg har hatt "God Morgen, Norge" på
i bakgrunnen! DET er lenge siden det! 

Som vanlig fant eg utrolig mye lekkert og amerikanske
Amy Miller kan virkelig sine saker! Eg sukker "oppgitt" (HAHA) og skriver til stadighet i "To-Do" BOKA mi!
Ja eg har vært nødt for å gå over til ei bok, ble for mange lister og lapper så nå det bli et system i det!

KOS deg med dagens dose "Go Crazy" prosjekter:


Bildet over



AmyMiller




AmyMiller




Plucky Knitter / Amy Miller




Plucky Knitter / Amy Miller



Amy Miller har MANGE flotte design, mye mer enn det eg viser deg her! DU må nesten bare se å komme deg inn inn på The Plucky Knitter å KOSE deg, eller du kan se kolleksjonen hennes på Prosjektsiden på Ravelry -
hele 138 nydelige strikkeprosjekt! NYT sier nå bare eg :) 

Det holder faktisk hardt å "bare" sitte her å sulle med disse sokkene mine, men eg VET at når eg tar de på meg sammen med skjørtet og støvletter vil eg være veldig
GLAD for at eg holdt ut :) 

Når det er gjort vil eg tro at det er på tide å få ferdig Sjiraff Vottene, ja for er det en reell fare for snø ganske snart! Kaldere blir det iallefall! Deretter trooor eg bare at eg pakker vekk en del av "rotet" her i kroken og gir det en plass
i Turnusen min hehe Den turnusen min har jammen MANGE "skift"hehe Det eg vil holde på med i Juletiden er den Poncho Genseren min + eg skal starte på den NYDELIGE kofta eg fikk i gave av en bloggleser!(Blir rørt bare eg ser på den pakken!) Du kan forresten lese om akkurat det HER!


Det er på tide med ny kaffi i koppen og ta fatt på en herlig dag her i kroken :) Ute blåser og regner det på tvers
og OPPover! Skikkelig yfyselig PERFEKT innevær!
Meeeen, eg må UT da! Noe må hentes på apoteket og da plukker eg med meg Jr hjem samtidig :) 




KOS deg masse og eg Håper
også DU får en Flott mandag :) 





Go`klem fra ei Ukesklar Vibbedille :) 

1 kommentar:

Gunn Kristin sa...

Den øverste jakka var bare lekker! :) TAKK
Snø ja, her snør det tett, og bakken har blitt hvit. Liker det ikke, men sånn er det.