torsdag 12. november 2015

Strikk Tøffe Luer - Oppskrifter

Knit Picks

For noen år siden var det helt "IN" med slike luer og jammen er det på full fart inn igjen! Personlig syns eg de er kjempekule og denne havner absolutt på "To-Do" lista!

Denne lua er strikket i 100% ullgarn, men eg kjenner at alpakka på hodet er noe eg virkelig liker <3




Shanin

Gratis



Henni

Eg er jo helt tullerusk etter striper!

Gratis



Veronika Jobe

En skikkelig lekker sak dette her!




Jasi

Dette er jo virkelig i kategori "Dåne" jakke for meg og det MED hette! Tror du søren meg ikkje at oppskrifta er Gratis også! En skikkelig Go`sak på en torsdags kwell!


* * * * *

Selv om morningen startet dumt med at Jr måtte hentes på skolen ble dagen faktisk veldig fin likevel! Jr ble som sagt HELT fin etter migrenemedisin og i tastende stund
er han i full vigør på trening :) 

Her i huset "leker" me fredag i dag og skal ha ei extra lang helg! Helgehandelen hentet me hjem i ettermiddag og Jr har fri i morgen grunnet planlegging + det er jo extra extra KOSELIG at me skal hente Solstråla på toget ved midnatt :) Gleder meg så ubeskrivelig mye til
å klemme på jenta vår igjen <3 

I morgen skal me KnuseKose hele dagen og på kwellen blir det herlig Fahitas Middag som Ali skal kokkelere og hennes gode venninne skal komme :) Det er de 2 som reiser til syden på lørdag så i morgen blir det overnattingsbursdag :) Har masse sommerfugler i magen på vegne av henne :) 

Nå skal eg bare sitte her å nyte timene frem til me skal kjøre og kanskje eg får litt "gang" på den der sokken min,
har ikkje blitt strikket så mye på dagen i dag, men NÅ! :) 




KOS deg masse DU også
og NYT Kwellen :) 





Go`klem fra ei LYKKELIG Vibbedille :)