onsdag 4. november 2015

Her er noen flere skjørter! Norske, Gratis oppskrifter

Drops Design

Fikk en vanvittig pågang etter det Forrige Innlegget om skjørt! Mange Jublet og noe ble litt leie seg fordi alle oppskriftene var på engelsk. På en måte skjønner eg skuffelsen til de som ble fortvilet, men eg vil så gjerne at dere skal knekke koden på engelske oppskifter! Det er SÅÅÅ mye enklere, tro det eller ei, men har du en oversettelse av forkortelsene så er det bare å strikke i vei og før du vet ordet av det merker du ikkje forskjell en gang :) 

Men siden PÅGANGEN var så enorm og spørsmålene om norske oppskrifter så stor skal eg denne ene gangen kun legge ut oppskrifter fra Drops. Ikkje alle som syns det er like enkelt å finne frem inne på Drops :)

Eg har funnet 5 skjørt som eg syns både er fine og de funker som Ullskjørt til vinteren, kjør på, nå kan dere alle finne dere hver deres favoritt og kaste dere over bølgen :) 

Bildet over



Drops Studio




Drops Studio




Drops Studio




Drops Design



Sånn, nå kan vel alle være fornøyde? hehe Eller?

Hvis du syns det er litt skummelt inne på Drops er det bare
å starte på "Hjem Siden". Hvis du vet hva du er ute etter,
ja så legg inn "ønskene" dine i listen til venstre,
klikk SØK og se om det finnes :) 

Nå har eg GOD gang på vrangborda på mitt skjørt så eg HÅPER jo at dillinga tar slutt for i dag og at eg får det ferdig-Skal sette på en film nå etterpå så går det nok av seg selv :) 

* * * * *

Ellers gikk det over all forventning på konferansen med Jr! Eg kjente bare at eg ble varm i kinna så mye skrøt læreren av han, hjerte bobler over av stolthet! Ikkje bare er han utrolig flink på skolen. Han er også den som høster mest respekt
i klasserommet sa læreren FORDI han inkluderer ALLE!

Han er blitt observert og er flink til å dra med seg de svake og han har en stor positiv innflytelse! Hva sier du når en "fremmed" sier slik om barnet ditt??? Eg vet jo at me har en skikkelig Go`gutt, men hvilken mor syns ikkje det om sin egen sønn? Åååå men eg kjenner eg er GLAD, jepp, me har lykkes med noe iallefall, begge ungene våre har det godt
og er flinke-Det er DET som betyr mest :) 

Da passet det jo SUPERT at Ali hadde vært ute å kjøpt ny
og etterlengtet sykkel til Jr i dag! (Se Snap: @vibbedille) Stakkars, hehe Jr har syklet rundt på en halvstor barnesykkel og trødd seg ihjel nå i et par år hehe Men NÅ har han skikkelig Voksen terrengsykkel :) Selv om det regnet ute fikk han på seg skoene og føk ut på tur!
Han strålte som ei SOL! <3 

Dagen har alt i alt vært bare God til nå og eg er klar for en avslappende og fin ettermiddag :) 





NYT den du også!





Go`klem fra ei meget fornøyd Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: