tirsdag 10. november 2015

FargeSprakende Galskap! - Fantastiske Oppskrifter!


Foto/Design - Heidi Yates

Heidi Yates er en amerikans Designer og hun vet virkelig hvordan man skal leke seg både med heklenåla og ikkje minst FARGER! Eg kjenner eg blir kjempeglad over å se hva hun har laget, det er helt MAGISK mye av det :)

SÅNN elsker eg å hekle, det er som eg har nevnt før:
Det er som å tegne og male! Man kan jo ikkje bli annet enn giret av å se alt dette flotte :) 

Eg har vært i kontakt med Heidi og fått lov å lage dette innlegget og eg håper det bringer smilet frem på deg også :) Hun har MYE mer enn det eg legger ut her og du må nesten ta turen innom Ravelry Shoppen Hennes! 

Se, Nyt og LEK! :) 


Bildet over. Denne oppskriften er Gratis, men les info`en på
linken for du får den ved å sende henne en mail :) 

Har dessverre fått tilbakemelding av designeren ang disse luene om at disse mønstrene for tiden ikkje er tilgjengelige- Beklager dette! :( 

Foto/Design: Heidi Yates



Foto/Design: Heidi Yates




Foto/Design: Heidi Yates



Foto/Design: Heidi Yates



Foto/Design: Heidi Yates



Hvis du nå er like glad i farger som det eg er og liker å trylle med heklenåla ja da er du nok halvveis på vei ned i kurven etter noen nøster tenker eg hehe

Vet iallefall om minst et par bloggere som kommer til å miste konseptet etter å ha sette disse flotte tingene over her,
eg sitter bare her å GLISER eg! Ikkje minst er det jo noen fantastiske gaver og ungene kommer til å falle som
fluer over alle de kule luene :) 
KOS deg med disse oppskriftene :) 


* * * * *

Sov litt frempå i dag for eg var litt våken i natt, rart det der, har man vært i narkose og enten sover natta hjemme eller på sykehuset er kroppen litt sånn urolig og man våknet ofte! Etter X antall narkoser merker eg at dette går igjen hver eneste gang, men eg føler meg uthvilt iallefall og har planer om en effektiv dag på strikkefronten om ikkje annet :) 

Pga dårlig vær ble Jr kjørt til skolen i morges og eg skal ta meg en luftetur å hente han, men det er og alt eg skal gjøre
i dag :) Ali har planlagt middag og så håper eg det rotet som er forsvinner av seg selv. La akkurat merke til at kleskapet til Jr nesten var tomt så eg skal nå få på en maskin med klær, merker at eg har vært litt "Av" den siste uka hehe
Men men, gi meg et par dager og eg er ajour :) 

Skal nå ta meg et tur på badet for en kattevask og når eg skal ut er det på med kåpa oppå pysjen HAHA
Jepp, det er en SÅNN dag i dag :) Formen er grei den,
men "kjenner" jo at noe er gjort ;) 




KOS deg nå og ha en FIN
Tirsdag DU også :) 





Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :) 

6 kommentarer:

Vanja sa...

Å, de var fine! Var inne på siden hennes og sjekket, men de ole brumm &co oppskriftene var "currently unavailable" Kanskje hun fikk veldig mange forespørsler etter innlegget ditt. :-)

Vibbedille sa...

Hvis du leser noen linjer lenger ned så får du oppskrifta GRATIS ved å sende henne en mail :) Så den saken skulle være i boks vettu :)

Vanja sa...

OK. Da har jeg misforstått denne teksten: Please contact the designer with any questions, comments or concerns. Help with this pattern is available through email. Heidi@snappy-tots.com.
Trodde det bare gjaldt de som trengte hjelp med oppskriften. Skal sende henne en Mail og spørre om oppskriften nå. :-)

Vibbedille sa...

Ja nå ble eg i tvil! Hmmmm mener på at denne var gratis, men mulig eg har misforstått, ikkje "Skyt" meg (hehe) om eg tar feil, men uansett så får du tak i oppskriften via mail :)

Må få tak i den selv da eg har flere små som er
fortapt i "100 meterskogen" :)

Vanj sa...

Sendte mail til henne, fikk til svar at oppskriften er muligens å få tak i til våren. Merkelig, hun har jo heklet dem, da må hun vel ha oppskrift også? Eller kanskje de er laget på frihånd. Får se hva som skjer til våren, fine var de iaffal. :-)

Vibbedille sa...

Så flott at du iallefall fikk svar :) Men ok, da vet vi det :) Takk skal du ha :)