søndag 15. november 2015

Tips om NYDELIG Strikke e-book

Carrie Hoge / Mary Jane Mucklestone


Nå i dag finnes jo bøker på flere måter enn de du går på en butikk å kjøper, e-book samlingen min begynner å bli ganske anstendig den også, men de ligger altså
her inne på Pc`en min :) 

Syns i grunnen det er en greit måte å ha dem på,
ja hvis ikkje måtte me hatt noen bokhyller til!
Du kan printe de ut om du vil, men det går fint
å strikke fra skjermen også :) 



Bildet over



Carrie Bostick Hoge




Carrie Bostick Hoge



Resten av designene som er i boka kan du se HER!

Boka er designet av Mary Jane Mucklestone til minne om hennes hjemsted, du kan lese mer om boka HER! 

For å kjøpe denne boka går du inn på en av prosjektsidene over og klikker samme plass som du gjør når du kjøper enkle mønster, bare nå får du ei hel bok :) 

HVIS du vil ha den i papir, kan du kjøpe den ferdig printet ut og de sender den til deg, den blir sendt ut i begynnelsen av desember og da får du også en Fotokalender av
Swoon Maine 2016 som Pdf :)
Da går du i tilfellet inn HER!

Eg vet iallefall at denne etter hvert havner i de digitale bokhyllene mine!


* * * * * 

Jada eg vet eg skrøyta fælt over å ha stått opp tidlig i dag! Halv 6 faktisk, da kl var 10 sluknet eg her på sofaen hehe Våknet nå for litt siden så det ble et par god timer :)
Nå håper eg at eg holder meg våken resten av dag, må se
å få fart på denne strikkinga! Har ei Nydelig Kofte som også skal startes på! *GLEDER meg* 

Ikkje bare det......men eg kjøpte meg GARN i går kwell....Jepp, det er på vei i posten og eg skal strikke
det første sjalet i Dette Innlegget! 

Regner med å kunne vise deg fargevalget mitt litt uti uka
Tror IKKJE du blir overrasket *ler*

Får ta å se ferdig filmen eg sovna fra eg :) 






Men KOS deg og NYT en
FLOTT ettermiddag :) 





Go`klem fra ei VÅKEN Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: