søndag 8. november 2015

STRIKK til Far - Gratis Oppskrifter

Pattern & Images 2012 - Benyamin Conn

Tror det er første gang, men i år skjedde det! Eg har totalt GLEMT ut hele Farsdagen! Ikkje for det, det er jo ungene sitt ansvar hehe (Finner på unnskyldninger hihi) Min "jobb" har i grunnen vært å minnet dem på det og gitt dem litt penger å sendt de på senteret.....Totalt Blåst i år! Jaja, når Jr våknet får han ta seg en tur på Joker, de har nå sikkert noe
god sjokolade i det minste :) 

Flaks for meg at eg laget Gele m/ jordbær i og vaniljesaus
i går :) Kan ro meg i land med den!

Anyway, hva er vel bedre enn å finne frem noen tøffe oppskrifter til nettopp han Far!?
Håper noen faller i smak :) 

Bildet over



Pattern & Images 2005 - Elizabeth Morrison




Pattern & Images 2010 - Astrid Kauffman




Pattern & Images 2011 - Lee Juvan




Tin Can Knits



Den neste "jobben" nå er jo å lære ungene å strikke slik at de virkelig kan gjøre stas på han far-neste år *ler*
Neida, med eller uten noe form for gave så skal me nok klare å kose oss i dag likevel :) 

Føler kroppen er noe mørbanket etter litt dårlig form og mye søvn i går så eg tar det fullstendig kuli i dag tror eg. Er i gang med 3. rapport på sokken min og DA tror eg bråtet blir langt nok, resten av sokken blir nok glattstrikket siden disse er beregnet på de nye støvlettene :) Bedre med glattstrikk nede i skoen :) Blir nok en film eller 3 også og prøve å ikkje tenke på morgendagen.....

Gleder meg til i morgen ETTERMIDDAG!
DA skal iallefall EG Juble! JuHuuuuuu


Håper du har hatt en fin start
og at HELE dagen blir God og Fin :) 





KOS DEG!





Go`klem fra ei smånervøs Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: