mandag 2. november 2015

Det er DU som skal få Herlig Garn av meg i Posten! + ei GRATIS bok til dere andre!



1 Heldig Vinner og opp til flere "tapere"......NEIDA!
Her er ingen tapere, det høres så nedverdigende ut,
ikkje sant?? Det er alle samme GODE og IKKJE tapere, hvorfor? Fordi dere har alle sammen bidratt til å gjøre meg GLAD! Det er sååå koselig når du skrive til meg,
kjekt å føle at eg har en dialog med deg! Det betyr så mye her i kroken skal du vite! TUSEN TAKK for MASSE koselige kommentarer! Men det er jo ei da, som er litt heldigere enn dere andre, la oss heller si det sånn!



Hun skal nemlige få disse 2 skjønne Limbo nøstene rett hjem i postkassen sin i løpet av uka,
så fort eg kommer meg på posten iallefall :) 


Det var Kommentar Nr 39 som stakk av med nøstene denne gangen og det er
Mona Charlotte Hansen på Hønefoss!

GRATULERER! 
Vettu hva? Da me bodde i Oslo et par år kjørte med noen ganger til Gjøvik og da var det gjennom Hønefoss og eg husker det var så KOSELIG der i den gata :)
Sinnsyk flott natur på veiene var det også :)
Ingen dum plass det der vil eg tro.

Du, Mona Charlotte, ta å send meg en MAIL med adressen din så kommer nøstene flaksende!

Melder ikkje vinneren seg innen fredag trekkes ny vinner


Trisha Mitberg

Dere som "tapte" kan jo ta å kose dere med denne herlige GRATIS BOKA! Åååå det er så herlig med sånn litt lange
og akkurat litt for store varmere på hendene! Skikkelig tøft!

Mad Creek Mitts

Her får du altså faktisk HELE e-boka GRATIS med MASSE flotte oppskrifter inkl disse vottene :) 



Da har me alle å kose oss med, ikkje sant? Ok :) 

Men vettu ka?? Eg regner med å passere 2 millioner besøk rundt nyåret (gjerne før) og da skal eg prøve å få til noe lignende det eg gjorde da eg passert 1 mill; Altså få flotte GARN sponsorer som stiller med PREMIER!
Hadde ikkje det vært gøy!??
Kjenner eg blir ganske YR ved tanken :)
JuHuuuuu

Har du en Garnbutikk e.l og leser dette?
Send meg en mail så finner me på noe GØY!


Vet iallefall det, eg skal virkelig kaste meg over dette evinnelige skjørtet mitt! Sitter jo egentlig bare her å diller + eg har stekt Arme Riddere til Jr *WOW! Gode mamma poeng*




KOS deg MASSE og NYT!
Sleng beina på bordet og ha
en Trivelig kwell :) 





Go`klem fra Vibbedille i Kroken :) 

4 kommentarer:

PerJorun sa...

Du finner så mye fint :) Og blogginnleggene dine er så ærlige og oppriktige. Ikke noe glanspapir-blogg. Cudos!

marit eline ressem sa...

Prøver for tredje gang å legge inn en komentar...siden jeg ikke vet hvilke valg jeg skal velge, så håper jeg nå at jeg får sagt til deg som blogger...kos deg...det gjør jeg :) hyggelig lesning!

Vibbedille sa...

Jepp, nå gjorde du alt riktig Marit :)
Det går som regel greit til slutt vettu :)

Miriam sa...

Koser meg med å lese bloggen din som alltid.
Ha en superduper dag.
Så håper jeg du får strikket noen cm på skjørtet ditt.
🌞