lørdag 28. november 2015

Trenger Du Tips til Julegaver? Oppskrifter

Maggie Murphy


Du kan tro at kroppen min var tung da eg våkna i dag!
Oj Oj Oj! Det kjennes ut som om eg har vært på CrossFit Trening hele uka! Det eneste eg har gjort er jo å pynte litt til Jul......Er det SÅNN det er å bli gammel?? *Wræl*! 

Anyway, eg kweltret meg ut av seng og fikk på pysj
og morgenkåpe å kravlet meg ut på kjøkkenet, ja eg må alltid trykke på kaffi`en aller først, da er den ferdig etter
tannpuss og et lite stell hehe

Vel inni stua lurte eg på om det fortsatt var NATT! Det var så mørkt og tungt, det haglet som bare det og Milo sto å mjauet og var garantert tissetreng! Skyvedøra hadde "Kilt" seg...
tror eg, men eg var slettes ikkje våken....Jaja, kaffi i koppen, sola kom seg gjennom hagelet og med full kraft la eg meg over låsen på døra og VIPS der sprang katta hylende bortover terrassen- GOD MORGEN :) 

Mens eg svelger den første koppen er det CandyCrush som ruler mobilen min! HAHA Jepp, er hekta, men KUN til frokost! Har da seriøst andre ting å gjøre, Jepp, for på kopp nr 2 da er det en surferunde og konstatere at gårsdagens statistikk er ganske bra :) MÅ alltid kikke på oppskrifter og da havner som regel gullkorna til deg, i dag er det noen gratis,
noen hekla og andre koster noen kroner, KOS DEG :) 


GRATIS
Bildet over



Lorilee Beltman

Disse er jo også skikkelig tøffe til Gemalen!



Raina K

Nå har eg sett mye strikket med et slikt mønster at eg må snart ta å teste det ut! Spennende altså!

GRATIS



CrochetionsShell

For flere slik design kan du gå inn HER!



al-fa




Chelsea Craft 2014

Slike har eg heklet og de ER gode! De eg heklet hadde en annen type såle, men de er sikkert like gode disse :)
Kult med fargerike ben + de er kjappe!

GRATIS


Nå begynner kroppen å mykes opp tror eg, hodet er litt tungt og eg HÅPER eg slipper migrene! Nå til uka er tiden for en rund med migrene iallefall hvis eg ser på kalenderen når det var sist. Noen ganger slipper eg og det hadde passet
fint denne gangen!

Amira kommer hjem i morgen og på tirsdag skal eg tilbake til Floke Frisør! Åååå det skal bli kjekt! Eg skal gjøre noe som det er lenge siden en frisør har gjort på mitt hår JuHuuu

Noen annet som er planen å gjøre er å samle alle ubrukte sjal, luer, votter og sjerf som bare ligger og tar opp plass, putte de i en bag og oppsøke Byens Løse Fugler -
er sikker på at noen trenger noe godt og varmt til vinteren :) Hadde jo håpet å få Amira med på akkurat det,
men hun skal på jobb....


Anyway, eg er klar for kaffikopp nr 3 og så regner eg med at gutta kommer sigende etter hvert! Ali har starta på NOK en bihullerunde (SHIT!) Typisk når Lavtrykka står
i kø rundt kysten!
Noen dritt er det okke som!





KOS deg masse og ha en
Trivelig og avslappende lørdag :) 






Juleklem fra ei mørbanka Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Veldig flotte oppskrifter du linker til. Jeg kjenner at strikkekøen min blir lengre og lengre :D Tusen takk!

GryHege sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
GryHege sa...

Her var det et par flotte tips jeg ikke hadde sett før. De pulsvantene kommer langt opp på lista.
Sitter ellers og manner meg opp til adventspynting her i heimen også. God advent!
:)