torsdag 26. november 2015

Nå er det JUL i Vibbedille Stua


Siden Ali ble liggende under bilen sammen med eksosen
i morges satt eg bare i gang her inn! Godt var det, ja eg mener, tenk om eg liksom bare satt å venta på Ali for å gå
å handle? Han var jo ikkje ferdig før halv 5 i ettermiddag!!

Den ene skrua hadde knekt og det var et Helv..... for han å få den ut! Men, han gir som vanlig ikkje opp så ut kom den....
til slutt! Når det var gjort tok den KUN 20 min å få på plass den nye eksosen :) Flinke Habibi <3 

Når han kom inn svart fra topp til tå gikk eg akkurat ut av badet, nydusjet i Julepusj! Han kledde omtrent av seg på vei inn i dusjen og nå ligger han så velfortjent under dyna :) 

Slenger bare ut litt bilder av Julen her i heimen eg:


Slapp av, eg har ikkje pantet flasker og kjøpt SPINNDYRE Juletulipaner! hehe Tror eg betalte 29,90,- for de på Europris for ca 20 år siden - Like fine ennå :) 




Min Kjære pappa <3 RIP


Stefano D`Milo sin plass


Dette er snømennene eg ikkje fant i fjor!
Har 2 av hver og eg fant de som sagt i ei Garnhylle!



Kosekroken min!

Se så smart eg er!
Gjemte den grusomme ledningen oppi en Julesekk :) 
Ho Ho Ho



Milo ble til slutt MØKKLEI så han sto her å hylte helt til eg slapp han inn på soverommet og han gjemte seg godt under og inni dynene <3 



Fy Søren eg er GLAD me ryddet og kastet Julepynt i fjor!
Ja, for det er jaggu ikkje mye som står igjen her altså
i forhold til hva det gjorde tidligere år! 

Nå er det bare kjøkkenet og badet som skal shaines
og pyntes, kjøkkenVINDUET skal iallefall være klart til lørdagskwell :) Resten kommer etter hvert :) 


NÅ skal det bare NYTES og eg skal slappe av!
Planen er å få Juleprosjektet på pinnen i løpet av helga-Troooor eg :) 
Eller skal eg heller vente til et par kaker OGSÅ er i boks?? hmmm *tenker*

Jaja, nå kommer mamm`en snart i dørene så uansett blir det avslapping og strikkings i kwell!





KOS deg og ha en Herlige
Kwell DU også :) 






Juleklem fra Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: