mandag 2. november 2015

November Oppskrifter - Hummer og Kanari!

Pam Allen

Ja da, eg VET at Lista de over "MÅ HA" prosjekter øker faretruende nå, men det gjør så absolutt min også
og HVORFOR skal eg være alene oppi galskapen!??
Eg bare spørr!? *ler*

Siden eg fortsatt diller med Klompelompe skjørte er det ikkje sååå mye prosjekt å vise fra min siden, men nå har eg UNDER 10 cm igjen så det er vel snart duket
for "Modell" bilder i skogen :) 
Derfor durer eg på med litt aktuelle November oppskrifter!

Oransj er jo en litt Hissig farge, kan få de fleste i stemning for litt av hvert + det definitiv er en HAPPY farge! Hva med
å fylle Go`stolen med et skikkelig GLA`Teppe??





Marin Melchior

Dette er en lapp som brukes i et Afghan teppe, men den kan brukes til andre ting også! Hva med en rålekker pute f.eks?? I orginalgarnet/str.fastheten måler den 30 cm X 30 cm
og med litt tykkere pinner blir det en perfekt putefront!


Gratis



Ganiggle

Absolutt lekre! Spesielt i grått da!





Birgitte Zeuner

Gratis



Fiona Barnett

Tror muligens eg kan kle en Beret nå når eg har langt hår? Husker eg syns det så rart ut da eg hadde kort hår! Hmmm kanskje eg skulle prøvd? Hadde nok blitt flott i grått! 



Vet iallefall DET, eg skal være standhaftig å holde meg til Skjørtet! Nå er eg sååå nære ved å bli ferdig det må bare ikkje glippe! Det er i tilfellet TYPISK meg at eg ramler av rett ved målstreken! Skal være flink å bare strikke,
strikke og strikke :) 

I dag skal eg som sagt avgårde på Biltilsynet med min mor og eg satser på å hente henne i 12 tiden for det tar nok litt tid kan eg tenke meg! Minnes de milelange køene der før altså.....*Ta med strikketøyet??* Hmmm kanskje det ja! Kankje ei krus med kaffi også?? Why NOT?

Vettu ka som gikk opp for meg her halvveis ned
i kaffikoppen?? Eg skal jo pynte til Jul DENNE måneden!??? Allerede liksom!??? Har alltid vært ferdig pynta siste helga
i november for å være klar når desember starta, men det er jo NÅ,SNART! *Wræl* Ikkje bare det! Men eg må jo tenke på kalenderen også!?!?!? Hekkan altså! 
*Kjenner panikken har krøpet forbi ogla på ankelen!*

Jaja, kommer vel i mål i år også! Kanskje.....hihi
Nå skal eg iallefall ha en kopp kaffi til mens eg våkner skikkelig så må eg nok bare hoppe i klærene, hvis me får tid skal eg droppe innom den Arabiske butikken å plukke med meg litt grønnsaker :) 




KOS deg masse og ha
en Fortreffelig Flott mandag!


Her skinner sola :) 




Husk at eg har en Give Away som trekkes i kveld!
Klikk deg inn HER å bli med :) 




Go`klem fra ei Vibbedille i fin form :) 

Ingen kommentarer: