lørdag 14. november 2015

5 Rålekre StrikkeDesign! - Oppskrifter

Judy Brien

Ja du vet jo nå at eg er veldig svak for grått....I alle nyanser og veldig gjerne sammensatt! Det er såååå lekkert! Oppdaget ganske nylig Judy Brien fra Australia som designer utrolig lekre saker som er lette å falle for.

Eg har ramla pladask! :) At hun også liker å strikke i grått er jo for meg helt perfekt for eg kunne ikkje tenkt me å strikket noen av disse i noen andre farger!

Ikkje sant dette var utrolig flott? Virkelig "i tiden" er det også, ja hvis me ser bort fra at det også er helt på
høyden med en kofte :) 

Er helt YR her eg sitter og skal etterpå finne frem Visa`en for her på det shoppes og lagres og flere av disse seiler opp som klare favoritter! Lista mi blir ikkje bare lengre, men også bredere! Ja for nå er det mange som slåss om de øverste plasseringene :) Det er så Gale vettu! 

Men KOS deg med det eg har funnet og eg håper jo du også får litt prosjekt"problemer" fremover! MoHaaaaaa

Bildet over



Judy Brien




Judy Brien




Judy Brien




Judy Brien


Du kan se MER en Judy Brien sine design HER!

Sitter du og er klam i hendene nå og hiver etter pusten!?? 
Eg er DER nå, jammen GODT egentlig, og extremt merkelig at eg har sååå lite grått garn hjemme for hvis ikkje hadde faktisk problemet blitt ganske så store! ER jo en trøst da at eg skal KOSE meg og strikke på en GRÅ sokke!
*Mager Trøst* 


* * * * *

Anyway! Nå puster eg ut! Jentene er kjørt til flyplassen
og sikkert allerede ferdig i sikkerhetskontrollen og så HÅPER eg flyet tar av og får en fin oppstigen over det veldig forblåste vestlandet! Amira er ikkje skvetten i fly, men venninna var litt bleik da de gikk mot flyplassen -Stakkar! Eg vet hvordan det er! Den som sitter ved min side under letting/landing står
i reell fare for å bli blå på armen! Det er vel den ENESTE situasjonen eg kunne sett for meg at det kunne ha hjulpet med en dram! HAHA Men glad eg er avholds da hehe


Nå er det bare å få Hot kaffi i koppen så er eg KLAR for både film/serie og seriøs sokkestrikking :) Jr har fått en kompis på besøk så det er det Gaming på høyt plan :) Alle koser seg :) 





NYT dagen og ha en
Perfekt Ettermiddag :) 





Go`klem fra ei Storm-Glad Vibbedille :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Hei snuppa
Jammen har du lang liste nå, ser jeg.
Jeg hadde litt dilla på grått etpar år, men det var litt for å gjemme meg bort, rett og slett. Jeg kler jo ikke grått i det hele tatt!!!!
Men det var noen fine modeller du hadde funnet frem der ja.
Også lo jeg litt da jeg så " klumpfotsokken" din i forrige innlegg. Jeg har også vært der, he he......
De blir jo flotte da, når de en gang blir ferdige, og ser normale ut. Hi hi
Full rulle på jobb i dag, og null mat. Så nå har jeg kasta i meg en skive, før ferden går videre til min søster på middag i kveld. Det gleder jeg meg til, for uten kjøkken om dagen, blir det lite varm mat, utenom Fjordland i går....he he
Ta deg turen innom meg for å bli med på diskusjonen der. Du må gjerne komme med dine synspunkter, for du har vel fått noen sure oppstøt opp igjennom, du også.......
Ha en riktig fin lørdagskveld Vibeke.
Klemmer herfra