torsdag 5. november 2015

Ikkje lett å Designe selv gitt! -Oppskrift KOMMER!


Søren og! All ære til de som Designer alt det flotte me andre kan nyte godt av! Betal av hjertens lyst og hold Copyrighten HELLIG sier nå bare eg! Det er VIRKELIG en "Tøff",
men dog kjekk jobb!

Er veldig fornøyd med det eg har fått til og det ble AKKURAT slik bilde i hodet mitt viste, MEN...


....eg TABBA meg skikkelig ut da eg presterte å MISFORSTÅ mitt eget diagram! *Ler meg ihjel!*  Det er jo egentlig meningen at dette skal være en Jukseflette, men siden eg da misforstå så havna Juksefletta over 3 vrangmasker så nå er den bare fin på vrangsida *ler* Sånn kan det gå hehe

Valgte likevel å strikke ferdig rapporten bare for å se at det andre gikk greit :) Nå skal eg bare forandre litt her slik at den fine fletta kommer på riktig side hihi

Da blir det BRA vettu og eg GLEDER meg til
å dele oppskriften med deg :) 

Har bestemt meg for å dele så snart det stemmer for kanskje akkurat DU har lyst å strikke dette sammen med meg?
Ja bli med på veien etter som den blir til? Det kan jo bli GØY!

Skal bare ta å rekke opp så svinger eg pinnene på nytt :) 
*Er ved meget GODT mot*


* * * * *

Her i huset skal det straks stekes fisk og nytes,
deretter skal Ali og eg JUKSE!
Jepp, det er ikkje ofte det skjer for det er vanskelig å forandre på vanene, men i dag skal me ta å hente hjem HelgeKosen
i kwell :) Satser på at det da er LITE folk på butikken slik at me klarer å TENKE uten å bli stressa av mye folk for nå trenger me virkelig å fylle fryseren :)
Det er vel noe me gjør sånn skikkelig 1 gang i måneden :) 

Solstråla kommer snart hjem og det kan være godt det er gjort da slik at Ali kan oppfylle alle hennes matønsker :) Gleder meg SÅÅÅÅ masse <3 Go`jenta vår <3 


Ok, eg må nesten bare rekke opp denne sokken eg :) 
Fortsettelse følger......





KOS deg og Ha en
Trivelig ettermiddag :) 





Go`klem fra ei veldig ivrig Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Ann-Kristin Elstad sa...

Ååå, spennende å se hvordan disse blir :D Kanskje jeg bare må slå meg sammen med deg på den strikkinga, skal bare, skal bare først ;) Har en gave til en 60års jubilant som ligger å venter på ferdigstilling, men det er jo så mye annet som frister ;)

Kommer Amira hjem en tur til før jul? Det blir nok koselig for både liten og stor tenker jeg!

kose deg masse i kroken din. Skal lage litt mat her snart, før jeg pliktoppfyllende fortsetter med strikkingen så gaven blir klar :)

Stor klem fra meg

Wenche sa...

Blir spennende å se det ferdige resultatet.