mandag 23. november 2015

SUNSET - 3 Glødende Gratis Oppskrifter


I går ettermiddag var det en vanvittig flott
solnedgang rett utenfor vinduet! 
Har på ingen måte redigert fargene,
himmelen bare var sånn - Eventyrlig :) 

Det er noen utrolig farger og de har inspirert meg på en runde i oppskrift verden!

Bare se hva eg fant:


A Sarah Grieve Production

Snakk om å treffe fargen 100%! WOW!




Julia Duren

Gratis



Drops Design

Gratis


Kfajarda

Gratis

Hvis du vil altså, ja så kan du vandre rundt som en levende Solnedgang! Snakk om å gløde!

* * * * *

Ikkje så mye glød over meg for øyeblikket! Eg har sunket helt sammen her i sitter, øynene krysser seg over strikketøyet
og det er vondt å få opp øyelokka!
I dag kan du være sikker på det blir en kwil!

Blir litt senere kvelder her når Amira er hjemme, men i går måtte eg svikte henne og krype til senga i 1-tiden :)
Tror eg sovna når eg entret soverommet!

Har ikkje gjort allverden i dag, men har strikket en seksjon til på sjalet og t.o.m swingt sammen varm mat til Jr når han kom hjem: Smæsja egg, tomatbønner og et tonn av grønnsaker! SWOPP så var det spist opp - Jepp, tenåringsgutter kan til tider være skikkelige Matvrak haha :) 

Men nå skal eg kapitulere en times tid så satser eg på
å komme sterkere tilbake på kwellen hva angår strikkings :) 





KOS deg og ha fine
Ettermiddagen :) 





Go`klem fra ei søvnig Vibbedille :)


Ingen kommentarer: