torsdag 19. november 2015

Spennende og Lekkert - Skjønne Oppskrifter

Carina Spencer

Skjønner ikkje hvor alt det lekre kommer fra eg! Det bare Popper opp hele tiden, rart at eg er Strikkefrustrert!
Når eg endelig har klar å bestemme meg for et prosjekt,
har jo t.o.m kjøpt garn, ja så popper det bare opp og eg sitter her i nye dilemma hver eneste dag!

Se bare disse rålekre luene eg kom over nå i morgentimene! De er jo litt sånn "Dåne" luer, ikkje det? Eg falt jo i fistel over den første der da, igjen spiller jo fargen en stor rolle og den bare skriker til meg! Jammen godt eg IKKJE har akkurat den fargen hjemme hehe Nei for NÅ ganske straks legger eg opp til sjalet eg viste deg i Forrige Innlegg!

DU må bare skjenke den èn kaffikopp til
å kose deg en stund til:


Bildet over



Carina Spencer




Carina Spencer




Carina Spencer




Carina Spencer



Ikkje sant du er enig om at dette var sånn Dåne DÅN!??
Hvis du vil se mer av det Carina Spencer designer,
ja så kan du gå inn på
ProsjektSiden hennes på Ravelry  eller du kan følge
med på Bloggen Hennes -
Mye lekkert!


* * * * *


I dag sov eg litt frempå og våknet av arbeidlyder utenfor, jepp, Ali tok værvarselet til Tv2 på alvor og har nå lagt på piggdekk! Selv om mobilen til Ali sier 10 grader i morgen tar han ingen sjanse, så da får me se hvem som får riktig-èn ting er iallefall sikkert: Me kødder ikkje med frost og glatte veier!

Ryggen min er slettes ikkje på plass så enn så lenge utgår handlinga i dag og eg er heller forvist til å betale regninger! *Gørr kjedelig* Selv om me egentlig bare har de 4 faste regningen er det like kjedelig! Det går i Husleie, Telenor Mobil, Lyse Strøm og Lyse Internett, ja og denne måneden har eg 2 herlige regninger fra SUS, Joa eg har Frikort eg, men DET har ikkje de fått det med seg så regningene må eg betale og de betaler det tilbake....Sukk....Hva er egentlig da vitsen med Frikort?? *Litt irriterende ja*

Siden Ali har døgnet (Sliter inni mellom med å sove) så skal eg krype til bilen og hente Jr halv 3 og eg har IKKJE tenkt å kle meg!
Her slenger man bare lang kåpe utenpå pysjen hehe
Skal jo bare sitte i bilen! Ali pleier å si at det kommer til å være på en slik Pysjdag at noe skjer, ja som f.eks en kontroll eller at eg går tom for bensin og eg står der i pysjen hehe 

ANYWAY! Den BESTE sjalpinnen er funnet frem og eg er fullstendig klar til å kaste meg over Finullen og prøve
å "Krype" inn i den der oppskrifta! Skumleste den i går og eg følte meg helt dum for eg skjønte ingenting hehe
Regner med å være mer våken nå :) Krysser fingrene :) 





KOS deg og ha en SUPER dag!
I morgen er det helg-IGJEN!





Go`klem fra Vibbedille uten rygg! :) 

4 kommentarer:

Marianne sa...

Hahaha..... Eg og hadde noen sånne sleng jakken over pysjen dager når ungene var små. Og ble selvfølgelig stoppet i kontroll. Eg hadde ikke jakke over pysjen den dagen du. Jakke over truse og bh var antrekket.
Vet ikke hvem som var mest forfjamset av politimannen eller meg:)

Ha en super ettermiddag/kveld Vibeke!

Vibbedille sa...

WOW! Tenk hvis han trodde du var på vei til parken for å bedrive Blotting!?? HAHA

Eg syns eg "ser" ansiktet til den politimannen!

Ha en herlige kwell du også :)

Sylvia sa...

Så herlig at du slenger jakka over pysjen og drar ivei.
Jeg dro engang avgårde med sønnen i barneparken, høygravid med den styggeste joggedressen, med cowboyboots utenpå buksa ( så dritlekker ut!!!) uten truse og sokker, med ugredd hår og ikke sminke.
Jeg skulle bare......du vet. Samtidig skulle jeg bare innom en liten kiosk og kjøpe avisa og marsipankuler som jeg kunne mumse i meg hver dag. De skulle spares til avis og kaffe når jeg kom hjem, i det lekre antrekket mitt. Og så skulle jeg vaske i huset, det var derfor jeg så sånn ut.
Etter at avis og marsipankuler var kjøpt inn (-10 grader ute) ville ikke bilen starte!!!!! Og der satt jeg i det herligste antrekket, helt fortapt!
Avis og kuler ble spist inni bilen, mens jeg ventet på at mannen min skulle komme for å hjelpe. Og etter 20 kalde minutter, satte han seg bare inn og startet bilen.
Den dagen ble iallefall ødelagt!
Elsker den historien til Marianne også. Vi er noen råbarske kvinnfolk, altså!!!

siddisisalou sa...

Så flotte luer. Jeg fikk fått tak i et godt strikkegarn, og kjøpte et nøste i hver farge (klarte ikke å bestemme meg) så nå strikker jeg hjerteluer. Er i gang med nummer tre nå.
Jeg ble også stanset i kontroll i morgenkåpe og tøfler en av de mange gangene jeg kjørte min mann til heliporten på Forus en grytidlig morgen. Der var heliporten før i verden. Da politiet så jeg satt i morgenkåpe lo han, og sa at nå ble han fristet til å be meg gå ut av bilen. Men jeg fikk sitte, og det var ikke siste gang jeg kjørte i pysj eller morgenkåpe.